Sprzedawaj samochody i buduj lojalność klientów za pomocą automatycznej komunikacji
Załóżmy, że trwa kampania promująca nowy model. Sprzedawcy umawiają się na jazdy Więcej
Zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym to praca składająca się z wielu czynników od pozyskania ruchu na stronie internetowej, przez odpowiednie zatowarowanie, po dbanie o konwersję i odpowiednia obsługę posprzedażową. Niezależnie od powyższych starań kluczowa jest odpowiednia komunikacja i podjęcie indywidualnego dialogu z klientem. Jak to zrobić mając do dyspozycji “jedynie” stronę www?
Podsumowując: Jak zwiększyć sprzedaż przy jednoczesnym niewielkim dodatkowym wkładzie pracy i kosztów?
Sklep powinien sam zachęcać do pozostania i do zrobienia zakupów (przynajmniej raz na jakiś czas). Najlepsze sklepy stosują strategie cross-selling i up-selling. Na przykład gdy klient wybierze dany produkt proponują mu jego droższy odpowiednik. Na etapie przeglądania koszyka zachęcają do zakupienia akcesoriów przydatnych do wybranych produktów. Wreszcie gdy klient chce wyjść ze sklepu pokazują komunikat zachęcający do pozostania i dokończenia transakcji. Scenariuszy jest wiele.
Chcesz dołączyć do najlepszych? YouLead pomaga automatycznie, o każdej porze: skutecznie wspiera cele sprzedawcy bo robi to w oparciu o potrzeby kupującego. Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?
Załóżmy, że trwa kampania promująca nowy model. Sprzedawcy umawiają się na jazdy Więcej
Najczęściej są dwa momenty, w których klient decyduje się na kupno akcesoriów. Więcej