Korzyści z wdrożenia YouLead w branżach B2B/B2C

Wzrost liczby kwalifikowanych Leadów

Otrzymujesz większą liczbę kontaktów do klientów, z informacją o ich potencjalne zakupowym.

Lepsze poznanie potrzeb klienta, który odwiedza stronę

Gromadzisz wiedzę o klientach w indywidualnych profilach. Umożliwia to automatyczną komunikację 1-na-1.

Więcej klientów pozostających w lejku sprzedażowym

Dopasowujesz ofertę zgodną z potrzebami klienta, dzięki temu sprzedajesz więcej.

Segmentacja w lejku sprzedażowym

Zarządzasz Leadami i śledzisz postęp klientów w lejku. Nie tracisz żadnej szansy sprzedażowej.

Kontrola zgód RODO

Gromadzisz wszystkie zgody w 1 miejscu. Wiesz kiedy i w którym formularzu klient wyraził zgodę na przetwarzanie danych osobowych.

Poprawa efektywności zespołu sprzedażowego

Powiadamiasz sprzedawców o istotnych akcjach klientów na stronie oraz udostępniasz im wgląd w profil klienta.

Osiągaj korzyści realizując kampanie omnichannel

Twórz scenariusze komunikacji z klientami w kreatorze wizualnym używając kanałów: WWW, E-mail, POP-UP, Mobile, WebPush oraz Social Media

Generowanie Leadów w reakcji na zachowania klienta

Uzyskujesz więcej wypełnionych formularzy, dzięki wyświetlaniu ich w momencie, gdy klient jest najbardziej skłonny pozostawić swoje dane.

Lead nurturing

Ułatwiasz Klientowi decyzję zakupową dzięki sekwencji wiadomości edukacyjnych budujących relację z klientem oraz przedstawiających produkt i jego sposób użycia.

Rekomendacja produktów

Sprzedajesz droższe lub bardziej marżowe produkty komplementarne, dzięki rekomendowaniu ich Klientom, których zainteresują.

Social Proof

Przyspieszaj decyzje zakupowe klientów, dzięki pokazywaniu aktywności i zainteresowań innych odwiedzających.

Natychmiastowe powiadomienia dla sił sprzedaży

Informujesz dział sprzedaży o istotnych momentach, w których warto podjąć kontakt z Klientem aby ułatwić mu podjęcie decyzji zakupowej.

E-mail, WebPush, SMS marketing Real Time

Reagujesz na zachowania klienta w najlepszym możliwym momencie wysyłając wiadomości e-mail, WebPush lub SMS wysoce dopasowane do potrzeb klienta.

Chcieliśmy zwiększyć efektywność sprzedawców poprzez przekazanie im oceny zaangażowania klienta oraz poznania jego potrzeby zakupowej.
Wdrożenie było bardzo efektywne, ponieważ uzyskaliśmy 40% wzrost liczby Leadów. Nasze mailingi mają kilkudziesięcioprocentowe poziomy otwarć i kliknięć.

63,93%

Otwarć wysłanych e-mail po sesji
Natalia Sagan Specjalista ds. marketingu

37,30%

Kliknięć w linki w otwartych e-mail

Buduj bazę marketingową nawet 2x szybciej dzięki personalizacji formularzy zapisu!

Użytkownik strony, który zobaczy treści zgodne ze swoimi zainteresowaniami jest bardziej skłonny pozostawić swoje dane kontaktowe.

Rekomenduj produkty zgodnie z zainteresowaniami użytkowników

Osoby odwiedzające stronę www doceniają, gdy produkty wyświetlające się trafiają w ich zainteresowania. Przyspiesza to podejmowanie decyzji o pozostawieniu do kontaktu do siebie i decyzji o zakupie.

Pobierz za darmo

Jak generować więcej leadów ze strony internetowej?

Pobierz poradnik opracowany przez ekspertów YouLead na temat efektywnego zbierania leadów ze strony internetowej. Dowiedz się już dziś jak powiększyć bazę kontaktów z potencjalnymi klientami.

Pobierz poradnik

YouLead odpowiada na kluczowe problemy
firm B2B/B2C w sieci

YouLead wysoko oceniają właściciele biznesów i marketerzy.

Sprawdź proszę, w jaki sposób stawisz czoła swoim wyzwaniom dzięki YouLead i naszemu zespołowi doradców.

Zamów demo