






Wspieraj komunikację do poszukujących nowego auta
- Generuj leady na nowe auta. Wyświetlaj na stronie pop-upy personalizowane według zainteresowań klientów.
- Powiadom klientów, że wkrótce zajmiesz się ich zgłoszeniem. Wykorzystaj automatyczne wiadomości zawierające oglądane samochody.
- Realizuj automatyczne wysyłki ogrzewające leady. Umieszczaj w e-mailach modele samochodów, które zainteresowały odbiorców.
- Wysyłaj masowe wiadomości o akcjach i promocjach poprzez kanały e-mail, SMS i Web Push.

Zadbaj o klientów przed i po jeździe testowej
- Generuj leady na jazdy testowe. Wyświetlaj pop-upy zawierające samochody, które najbardziej zainteresowały klientów na stronie www.
- Przygotuj klientów do jazdy testowej. Wysyłaj informacje o unikalnych cechach danego modelu.
- Pozostaw klientów z poczuciem zainteresowania. Zapytaj o opinię na temat testowanego samochodu.
- Prowadź komunikację nawiązującą do odbytej jazdy testowej. Dostarczaj informacje o testowanym aucie poprzez sekwencje automatycznych e-maili.

Odkupuj i sprzedawaj używane auta
- Wysyłaj automatyczne propozycje odkupu używanego samochodu do klientów na podstawie daty zakupu.
- Automatycznie zaproponuj klientom zakup nowego auta. Podczas wysyłki e-mail/SMS skorzystaj z informacji o kończącym się okresie finansowania (end-of-term).
- Promuj akcje odkupu aut używanych. Wyświetlaj pop-upy w odpowiednich sekcjach strony www lub masowo wysyłaj e-maile do baz klientów.
- Sprzedawaj skuteczniej używane samochody. Gromadź informacje o zainteresowaniach odbiorców i korzystaj z systemu rekomendacji pojazdów.

Zyskaj dodatkowe szanse sprzedażowe
- Reaguj na istotne działania zidentyfikowanych klientów, którzy wchodzą w konfigurator auta lub przeglądają wybraną część oferty, np. samochody elektryczne.
- Korzystaj z każdej okazji powrotu do rozmów handlowych. Pomogą Ci w tym powiadomienia o aktywności klientów, którzy np. zrezygnowali z oferty, ale powrócili na stronę lub otwarli wysłanego wcześniej e-maila.

Zapełniaj stanowiska serwisowe
- Zachęcaj do wizyty serwisowej wysyłając sezonowe mailingi.
- Generuj nowe leady na serwis ze swojej strony internetowej dzięki pop-upom skierowanym do osób zainteresowanych serwisem.
- Zadbaj, aby kupujący nowe auta skorzystali z serwisu Twojej stacji. Wykorzystaj do tego automatyczne sekwencje e-mail.
- Badaj satysfakcję klientów po wykonanym serwisie, pozwól się zapamiętać i zachęć do kolejnej wizyty.
- Wysyłaj wiadomości na podstawie danych w CRM takich jak data zakupu auta, termin przegląd czy data wznowienia ubezpieczenia.

Dosprzedawaj akcesoria i ubezpieczenia
- Zachęcaj klientów do zakupu akcesoriów już w toku przygotowania finansowania auta.
- Wysyłaj sezonowe kampanie promujące zakup akcesoriów dostosowanych do samochodu klienta.
- Zadbaj, by klient wykupił kontynuację ubezpieczenia u Twojego agenta dzięki automatycznym przypomnieniom wysyłanym z odpowiednim wyprzedzeniem.

Zbuduj własne centrum komunikacji i zgód marketingowych
- Zmierz ROI swoich kampanii marketingowych. Połącz informacje o realizowanych w internecie kampaniach (Google Ads, Facebook Ads) z rzeczywistymi zakupami w Twoim salonie.
- Poczuj się bezpiecznie pod względem RODO. Zintegruj w jednym miejscu zgody na komunikację marketingową.
- Usprawnij swoją komunikację z klientami. Wykorzystaj dane o ich zachowaniu na stronie www do budowania profili.

Leady generowane przez YouLead znacząco zwiększają nasze szanse sprzedażowe. Dzięki integracji z Facebook Leads oraz naszymi stronami Landing Page przetwarzamy w YouLead informacje z wielu kanałów dotarcia do klientów co w istotny sposób wpływa na efektywność zarządzania Leadami sprzedażowymi