System YouLead gotowy na Privacy SandBox

< 1 min czytania

W sierpniu Google ogłosiło swoją inicjatywę zmierzającą do wzmocnienia ochrony prywatności w sieci. Tzw. Privacy Sandbox uderzy przede wszystkim w pliki cookies typu “3rd party”, to znaczy takie, które przekazują informację o użytkowniku pomiędzy różnymi stronami WWW. Używają ich cyfrowi giganci tacy jak Facebook, by zdobyć wiedzę o zachowaniu użytkownika w całej sieci. Zmiana ma nastąpić w 2022 roku.

Informujemy, że YouLead jest przygotowane na tę zmianę. System jest skonstruowany w taki sposób, że opiera się na ciasteczkach typu “1st party”, które nie mogą być współdzielone między stronami WWW.

W związku z tym zapowiadana zmiana Privacy Sandbox nie wpłynie negatywnie na działanie systemu YouLead.

Autor wpisu

Krzysztof Piądłowski

W systemie YouLead najbardziej ceni, że działa on w całym lejku marketingowym: od budowania wysokiej jakości wiedzy o użytkowniku, nawiązanie z nim kontaktu, przez komunikację z klientem na kolejnych etapach customer journey, aż po konwersję.