Sprzedawaj samochody i buduj lojalność klientów za pomocą automatycznej komunikacji
Załóżmy, że trwa kampania promująca nowy model. Sprzedawcy umawiają się na jazdy Więcej
W sierpniu Google ogłosiło swoją inicjatywę zmierzającą do wzmocnienia ochrony prywatności w sieci. Tzw. Privacy Sandbox uderzy przede wszystkim w pliki cookies typu “3rd party”, to znaczy takie, które przekazują informację o użytkowniku pomiędzy różnymi stronami WWW. Używają ich cyfrowi giganci tacy jak Facebook, by zdobyć wiedzę o zachowaniu użytkownika w całej sieci. Zmiana ma nastąpić w 2022 roku.
Informujemy, że YouLead jest przygotowane na tę zmianę. System jest skonstruowany w taki sposób, że opiera się na ciasteczkach typu “1st party”, które nie mogą być współdzielone między stronami WWW.
W związku z tym zapowiadana zmiana Privacy Sandbox nie wpłynie negatywnie na działanie systemu YouLead.
Załóżmy, że trwa kampania promująca nowy model. Sprzedawcy umawiają się na jazdy Więcej