
Sprzedawaj samochody i buduj lojalność klientów za pomocą automatycznej komunikacji
Załóżmy, że trwa kampania promująca nowy model. Sprzedawcy umawiają się na jazdy Więcej
W sierpniu Google ogłosiło swoją inicjatywę zmierzającą do wzmocnienia ochrony prywatności w sieci. Tzw. Privacy Sandbox uderzy przede wszystkim w pliki cookies typu “3rd party”, to znaczy takie, które przekazują informację o użytkowniku pomiędzy różnymi stronami WWW. Używają ich cyfrowi giganci tacy jak Facebook, by zdobyć wiedzę o zachowaniu użytkownika w całej sieci. Zmiana ma nastąpić w 2022 roku.
Informujemy, że YouLead jest przygotowane na tę zmianę. System jest skonstruowany w taki sposób, że opiera się na ciasteczkach typu “1st party”, które nie mogą być współdzielone między stronami WWW.
W związku z tym zapowiadana zmiana Privacy Sandbox nie wpłynie negatywnie na działanie systemu YouLead.
Załóżmy, że trwa kampania promująca nowy model. Sprzedawcy umawiają się na jazdy Więcej
Dzisiaj strona internetowa dealera samochodowego to nie tylko wizytówka firmy, ale też Więcej