Inteligentne rekomendacje produktowe

Rekomendacje produktów są doskonałą zachętą do zakupu, o ile trafimy w gust czy potrzebę usera w odpowiednim czasie. I oczywiście o ile użytkownik je zobaczy – tj. gdy skorzystamy z właściwego kanału komunikacji i dobrze zlokalizujemy rekomendację.

Rekomendacje na stronie www mogą znajdować się zarówno na stronie głównej, na podstronach kategorii, na karcie produktu czy w widoku koszyka lub produktów ulubionych, ale też np. w artykułach blogowych – nawiązując propozycjami do kontekstu artykułu. Często stosujemy je również do zwiększenia siły komunikatu okienek pop-up, które ratują porzucany lub porzucony koszyk czy służą generowaniu leadów.

Wiedza o zainteresowaniach produktowych użytkowników pozwala również z powodzeniem rekomendować właściwe fragmenty oferty w wiadomościach e-mail, czy SMS lub web-push.

Podstawowe rodzaje rekomendacji dostępne w YouLead widoczne są poniżej.

  • Konkretne wskazane produkty,
  • Bestsellery sklepu z ostatnich 7 dni,
  • Bestsellery sklepu z ostatnich 30 dni,
  • Ostatnio oglądane przez usera,
  • Bestsellery w kategorii z ostatnich 7 dni,
  • Bestsellery w kategorii z ostatnich 30 dni,
  • Losowe inne z kategorii,
  • Najczęściej kupowane razem z tym produktem,
  • Najczęściej oglądane razem z tym produktem.

Możliwe jest łączenie różnych metod rekomendacji i tworzenie tzw. hybryd oraz zakodowanie dowolnej innej logiki w oparciu o Twoje analizy zakupowe.

background

Chcesz wiedzieć więcej?

Zapisz się na newsletter YouLead!