Kreator e-maili drag&drop

Stworzyć wiadomość e-mail w YouLead można na kilka sposobów.
Trzy wiodące to:

  1. Skorzystanie z gotowego szablonu i jego adaptacja na Twoje potrzeby
  2. Import kodu html kreacji maila
  3. Stworzenie maila w kreatorze drag&drop

Poniżej krótko przybliżymy Wam rozwiązanie nr 3, tj. wykreowania e-maila samodzielnie. Podstawowy mailing zawiera kilka typowych elementów, którym odpowiadają poniższe kafelki w kreatorze YouLead. Wystarczy przeciągnąć je do obszaru roboczego poniżej i wypełnić treścią, aby powstała podstawa całego e-maila, który później można “uzbroić” i wysłać.

– grafika główna (top image)


– nagłówek (headline)


– treść główna (body)

Jeśli od użytkowników oczekujemy wykonania jakiejś akcji, warto dodać

– przycisk (button) CTA, tj. nawołanie do działania (call to action)

Znamy już kafelki, teraz pora je ułożyć, a zatem – przeciągamy, upuszczamy,

układamy i wypełniamy, aż powstanie mail:

Należy pamiętać, że każdy marketingowy e-mail powinien dawać możliwość wypisania się z subskrypcji, a zatem na dole wiadomości dodamy kolejną sekcję “TXT”, w której zostawimy niewielkich rozmiarów komunikat o treści podobnej do “Jeśli nie chcesz otrzymywać od nas więcej wiadomości, kliknij tutaj.”

Pod pogrubiony fragment wstawiamy hiperłącze, podajemy adres url do strony potwierdzającej wypis (lub nasz ogólny adres www) i koniecznie dodajemy klasę linka jako “link rezygnacji” – to pozwoli zarejestrować wypisanie się użytkownika w bazie danych.

Z tak przygotowaną kreacją maila możemy przejść do wysyłki. Jeśli będziesz mieć jakiekolwiek pytania, napisz na support@youlead.pl, a zostanie ono automatycznie przekazane do Twojego opiekuna lub jego zastępcy.

Może zainteresować Cię:

9 sposobów na ocieplenie relacji w automatycznej komunikacji mailingowej czyli lead nurturing w praktyce

background

Chcesz wiedzieć więcej?

Zapisz się na newsletter YouLead!