Facebook Custom Audience
Istnieje możliwość przygotowania w YouLead dedykowanych grup klientów i aktualizowania ich na żywo w oparciu o scenariusze automatyzacji. Integracja takich segmentów użytkowników z grupą odbiorców na koncie reklamowym facebook to tylko kilka kliknięć.
Filtrowanie użytkowników w YouLead może odbywać się według znanych i lubianych metod – na przykład segmentacji RFM, jak i stosując zaawansowane wielopoziomowe założenia sprawdzane w czasie rzeczywistym, automatycznie, 24/7. Dla zobrazowania tego potencjału – możemy stworzyć grupę osób na warunkach: obejrzał minimum 3 produkty na naszej stronie www, w zadanym okresie czasu ORAZ pojawił się na naszej stronie www minimum 1 raz w ciągu ostatnich 7 dni ORAZ posiada adres e-mail ORAZ nie posiada zgody na komunikację marketingową kanałem e-mail i tak dalej. Tak sprofilowaną grupę kontaktów możesz wykorzystać do precyzyjnego i efektywnego targetowania użytkowników facebooka.