YouLead 2.11.1: Bezpieczeństwo i wygoda. Wdrażamy 2FA i usprawniamy import produktów!

Zamów Demo
7 min czytania

Prezentujemy przegląd nowych funkcji i ulepszeń, które pomogą Ci jeszcze skuteczniej pracować z systemem YouLead

Importery produktów

To narzędzie zostało zaprojektowane z myślą o uproszczeniu i automatyzacji importów produktów do systemu.

Feedy produktowe, czyli pliki zawierające informacje o produktach, są często używanym elementem w działaniach marketingowych, takich jak reklamy w wyszukiwarkach czy porównywarki cen. W systemie YouLead produkty importowane z feedów pełnią również ważną rolę – dane o produktach wykorzystujemy głównie do segmentacji kontaktów (np. wg kryteriów: jakie produkty oglądał, jakie produkty kupował) oraz rekomendacji produktów dla użytkowników np. ramki rekomendacyjne. 

Nowa zakładka: Narzędzia → Importery Produktów

Wprowadziliśmy zakładkę „Narzędzia > Importery Produktów”, która umożliwia przeglądanie i zarządzanie importerami produktów. Znajduje się tam lista skonfigurowanych importerów z opcjami edycji i usunięcia. Nowa funkcjonalność pozwala importować produkty z plików dostępnych pod adresem URL (format CSV lub XML – Google Merchant), ustawiać automatyczne nocne importy oraz otrzymywać powiadomienia o błędach w imporcie na e-mail. 

Szczegółowe informacje na temat obsługi importerów: [Link do artykułu]


Uwierzytelnianie dwuskładnikowe (2FA) 

Wprowadziliśmy nową funkcję – uwierzytelnianie dwuskładnikowe (2FA – Two-Factor Authentication)! Ta zmiana zwiększy bezpieczeństwo dostępu do systemu.

Kluczowe korzyści:

  • Zwiększone bezpieczeństwo: Wprowadzenie 2FA znacząco zmniejsza ryzyko nieautoryzowanego dostępu do systemu z konta użytkownika.
  • Łatwość użycia: Proces konfiguracji i zarządzania 2FA jest intuicyjny i prosty.

Zachęcamy do skorzystania z tej funkcji i podniesienia poziomu bezpieczeństwa kont. W razie pytań, nasz zespół jest do dyspozycji.

Szczegółowe informacje na temat uwierzytelniania dwuskładnikowego znajdują się w naszym dedykowanym artykule, do którego link przesyłamy poniżej:

[Link do artykułu]


Automatyczne powiadomienia o przerwaniu Integracji Facebook-YouLad

Wprowadziliśmy nowy mechanizm powiadomień dotyczących integracji Facebook Lead Ads – YouLead. Dzięki temu rozwiązaniu znacznie skróci się czas reakcji na ewentualne komplikacje, takie jak zmiana hasła użytkownika lub jego uprawnień w serwisie Facebook.

Kluczowe zmiany:

  • Automatyczne powiadomienia: Użytkownicy otrzymają automatyczne alerty, gdy integracja Facebook-YouLead zostanie przerwana (np. w wyniku wygaśnięcie tokenu z powodu zmiany hasła lub uprawnień konta). 
  • Nowe pole e-mailowe do powiadomień: W zakładce Ustawienia/Facebook/Formularze Lead Ads dodano pole do podania adresu e-mail  (lub wiele adresów, oddzielonych średnikiem), na który będą wysyłane powiadomienia o nieprzewidzianych zdarzeniach.
  • Błyskawiczne informacje: System automatycznie wykrywa błędy w komunikacji z Facebookiem i informuje użytkowników oraz zespół wsparcia o zaistniałych nieprawidłowościach, co umożliwia szybką reakcję.

Dlaczego powiadomienia są ważne?

Problemy z tokenem mogą wystąpić, gdy zmienia się hasło na Facebooku lub modyfikowane są uprawnienia konta. W takich przypadkach system nie jest w stanie pobrać leadów.

Co należy zrobić?

Aby otrzymywać powiadomienia, prosimy o podanie adresu e-mail w zakładce Ustawienia/Facebook/Formularze Lead Ads. Ustawienia te nie będą domyślnie aktywne, dlatego zachęcamy do ich skonfigurowania.


Nowa zakładka dla użytkowników “Mój Profil” 

W najnowszej aktualizacji dodaliśmy nową zakładkę “Mój profil”. Dzięki tej funkcji użytkownicy mogą teraz łatwo zarządzać swoimi danymi osobowymi, preferencjami i ustawieniami konta w jednym miejscu. 

Zakładka “Mój profil” została zaprojektowana z myślą o intuicyjności i wygodzie użytkowania, aby zapewnić lepszą personalizację i kontrolę nad kontem.  

Główne funkcjonalności zakładki “Mój profil”:

  • Zdjęcie profilowe: Możliwość przesyłania zdjęć (PNG/JPG, max 10 MB) z automatycznym zapisywaniem, edytorem zdjęć oraz rozwijanym menu przy awatarze. Zdjęcie jest używane wyłącznie do personalizacji konta. Jest widoczne tylko dla użytkownika i nie jest wymagane do korzystania z systemu. Może być używane np. do wyświetlania w stopce automatycznych maili jako zdjęcie opiekuna.
  • Podstawowe dane: Edytowalne pola dla Login, Imię, Nazwisko, Telefon, E-mail oraz Alternatywny E-mail.
  • Dodatkowe informacje: Możliwość wprowadzenia wartości takich jak Urlop, Strefa czasowa i inne.
  • Funkcje zabezpieczeń i zaufane urządzenia: Opcja zmiany hasła, zarządzanie uwierzytelnianiem dwuskładnikowym (2FA) oraz potwierdzanie i usuwanie zaufanych urządzeń, wraz z podglądem ich szczegółów.
  • Dodatkowe zabezpieczenie hasła w zakładce “Mój profil”: Nowa funkcja  zabezpieczenia hasła, która zwiększa bezpieczeństwo kont użytkowników.

Zakładka “Mój profil” została zaprojektowana z myślą o intuicyjności i wygodzie użytkowania, aby zapewnić lepszą personalizację i kontrolę nad kontem.


Wskazywanie dozwolonych i zabronionych URLi w Blokach HTML 

W najnowszej wersji wprowadziliśmy ważną aktualizację dotyczącą bloków HTML. Teraz można wskazywać dozwolone i zabronione adresy URL, na których bloki HTML powinny się wyświetlać lub nie. Dzięki tej funkcji można jeszcze precyzyjniej kontrolować, gdzie pojawiają się elementy marketingowe, co pozwoli zwiększyć ich skuteczność. 


Nowy raport „Zestawienie formularzy”

Nowy raport „Zestawienie formularzy” oferuje użytkownikom systemu następujące możliwości:

  • Wykaz wszystkich formularzy: Przeglądanie wszystkich wypełnień formularzy ze szczegółowymi datami.
  • Wyszukiwarka: Pole tekstowe do wyszukiwania po zadanym URL i zawartości formularza.

Szczegółową listę wybranych zmian, aktualizacji i poprawek w systemie znajdą Państwo pod poniższym linkiem. Zachęcamy do zapoznania się z nimi, aby w pełni wykorzystać nowe możliwości.

Link do changeloga.

Autor wpisu