Nowe Możliwości Biznesowe w wersji 2.10.2!

Zamów Demo
7 min czytania

Prezentujemy przegląd nowych funkcji i ulepszeń, które pomogą Ci jeszcze skuteczniej pracować z systemem YouLead na co dzień. 

Bloki HTML – dodaj interaktywne elementy do Twojej strony

Mamy świetne wieści! Wprowadziliśmy nową funkcję Bloki HTML, która pozwala na łatwe dodawanie niestandardowych elementów do strony. Teraz w prosty sposób można tworzyć dynamiczne elementy, takie jak Interaktywny Sticky Bar, bez konieczności zagłębiania się w kod.

> Kreuj wyjątkowe doświadczenia użytkownika

Nowe narzędzie daje pełną kontrolę nad wyglądem i funkcjonalnością strony, zapewniając prostotę obsługi i swobodę w kreowaniu atrakcyjnych i interaktywnych elementów.

> Interaktywny Sticky Bar – nowoczesny i skuteczny

Sticky Bar, który utrzymuje się na górze, na dole lub z boku strony, nawet podczas przewijania. Korzyści tego rozwiązania to łatwiejsza nawigacja, szybszy kontakt, efektywne promocje, integracja społecznościowa i skuteczne CTA.

> Zwiększ interakcję i użyteczność

Dzięki łatwemu dostępowi do istotnych elementów nawigacyjnych, zawsze w zasięgu wzroku użytkownika, doświadczenie korzystania ze strony staje się nie tylko bardziej przyjemne, ale również wyjątkowo intuicyjne. 

Nowa funkcja wprowadza świeże spojrzenie na interakcję i użyteczność Twojej strony internetowej!

Dla skorzystania z nowej funkcji zaloguj się na swoje konto w systemie i przejdź do sekcji Kampanie →www → Bloki HTML.

Nowy edytor: wygodne kreowanie HTML Bloków

Usprawnienia w wykorzystaniu ramek rekomendacyjnych

> Łatwiejsze umieszczanie ramek

W najnowszej aktualizacji wprowadziliśmy ułatwienia dotyczące ramek rekomendacyjnych. Teraz możesz jeszcze łatwiej wskazać miejsce na swojej stronie, gdzie chcesz umieścić ramkę.

> Podawaj całą ścieżkę, bez konieczności identyfikatora

Teraz możesz łatwo wskazać miejsce dla ramki rekomendacyjnej, podając pełną ścieżkę bez konieczności korzystania z identyfikatora. Jeśli jednak wolisz nadal używać identyfikatora, taka możliwość jest wciąż dostępna. Elastyczność opcji została zwiększona, aby dostosować się do różnych preferencji użytkowników.

> Nowe możliwości z selektorem CSS

Podczas korzystania z kreatora nie poprosimy już o identyfikator kontenera. Zamiast tego, wystarczy podać selektor CSS. To ułatwienie znacznie uprości korzystanie z ramek rekomendacyjnych w naszym systemie.

Zacznij eksperymentować z nowymi możliwościami ramek rekomendacyjnych oraz uczyń swoją stronę jeszcze bardziej atrakcyjną!

Karta Kontaktu – sprawdź, co nowego

> Kolorowe statusy komunikacji

Dodanie kolorów ma na celu ułatwienie identyfikacji statusów, zwłaszcza w momentach zmęczenia. Kolorowe wizualne wskazówki pomagają szybko rozróżnić różne etapy kontaktów biznesowych, co umożliwia błyskawiczne podejmowanie decyzji i akcji nawet w najbardziej intensywnych momentach dnia.

> Szybki podgląd kontaktów

Odkryj szybki podgląd numerów telefonów i adresów e-mail. To ułatwienie pozwoli zminimalizować błędy i przyspieszy proces komunikacji.

> Szybsza interakcja z Kartą Kontaktu

Teraz, po dodaniu komentarza lub zadania, po naciśnięciu klawisza “Enter” automatycznie zatwierdzisz wpis, przyspieszając codzienną pracę.

> Sprawdź skąd dokładnie pochodzi Kontakt

Dodaliśmy nowe źródła pochodzenia, takie jak konkretne domeny czy formularze, aby dostarczyć jeszcze bardziej precyzyjne dane. Teraz możesz śledzić skąd dokładnie pochodzi Twój kontakt, w tym m.in. z Facebook Lead Ads i Google Lead Forms. Nasza nowa funkcja umożliwia łatwe rozpoznanie integracji i innych szczegółów źródła pochodzenia kontaktu.

WażneFunkcja będzie aktywna od wersji 2.10.2, co oznacza, że nowe informacje będą dostępne tylko dla kontaktów dodanych po tej aktualizacji. 

Zacznij korzystać z nowych funkcji, które uczynią pracę z kontaktami jeszcze bardziej intuicyjną i efektywną! 

Nowy design wyników testów jakości e-maila

Wprowadziliśmy zmiany wizualne zgodnie z zasadami UX, aby podnieść poziom komfortu i przejrzystości podczas przeglądania wyników testu jakości. Ta aktualizacja ma na celu zwiększenie efektywności i estetyki w procesie tworzenia oraz oceny komunikatów e-mailowych.

Co jeszcze w YouLead 2.10.2?

Pełną listę zmian i poprawek w nowej wersji znajdziesz tutaj >>

Autor wpisu

Krzysztof Piądłowski

W systemie YouLead najbardziej ceni, że działa on w całym lejku marketingowym: od budowania wysokiej jakości wiedzy o użytkowniku, nawiązanie z nim kontaktu, przez komunikację z klientem na kolejnych etapach customer journey, aż po konwersję.