Rozszerzone statystyki i ułatwienie pracy na szablonach to najważniejsze zmiany w wersji 2.9.3

Zamów Demo
7 min czytania

Prezentujemy przegląd nowych funkcji i ulepszeń, które pomogą Ci jeszcze skuteczniej pracować z systemem YouLead na co dzień. 

Rozszerzone statystyki pop-upów 

Dzięki rozbudowanej stronie ze statystykami zyskasz lepszy wgląd w efekty kampanii. W podejmowaniu decyzji marketingowych pomoże Ci sprawdzenie wyników z dowolnie wybranego okresu. W ten sposób możesz zidentyfikować trendy i wzorce w zachowaniach Twoich odbiorców.

Skuteczność pop-upów pomogą Ci ocenić wskaźniki takie jak:

  • CTR,
  • liczba konwersji,
  • liczba wyświetleń,
  • wartość zakupów,
  • liczba zakupów.
statystyki pop-upów

Więcej szczegółów dotyczących powiadomień e-mail

  • Karta kontaktu

Nasi klienci potrzebowali informacji o adresie e-mail handlowca, który otrzymał powiadomienie o kontakcie. Odpowiedzieliśmy na tę potrzebę. Dlatego teraz na karcie kontaktu w zakładce „Wysyłki” znajduje się nowa kolumna „Adres e-mail wysyłki”. Pojawi się w niej e-mail osoby, która otrzymała powiadomienie dotyczące kontaktu.

  • Lista odbiorców mailingu automatycznego

Na liście odbiorców jest teraz nowa kolumna „E-mail kontaktu”. Dla większej przejrzystości kolumna „E-mail” zmieniła nazwę na „E-mail wysyłki”.

Jeśli dany mailing nie pełni funkcji powiadomienia, adresy w obu kolumnach będą takie same. Będzie to miało miejsce, kiedy kontakt swoją aktywnością uruchomił wysyłkę mailingu (np. porzucił koszyk w e-sklepie), a następnie otrzymał wiadomość (np. e-mail ratujący koszyk).

Adresy e-mail będą się różnić, gdy kontakt wykona aktywność przewidzianą w scenariuszu (np. wejście na podstronę z produktem), a powiadomienie o tej aktywności otrzyma pracownik Twojej firmy.

Wówczas w kolumnie „E-mail wysyłki” pojawi się adres osoby odpowiedzialnej za sprzedaż, a w kolumnie „E-mail kontaktu” będzie widniał adres właściwego kontaktu.

Ułatwienie pracy na szablonach scenariuszy

W systemie YouLead masz do dyspozycji stworzone przez naszych specjalistów gotowe szablony scenariuszy.

Jeśli zechcesz skorzystać z szablonu, od teraz możesz zdecydować czy:

  • Wstawić nowy szablon w miejsce szkicu, który tworzysz, by od razu na nim pracować.
  • Otworzyć szablon w oddzielnej karcie przeglądarki – jeśli jednocześnie pracujesz na więcej niż jednym scenariuszu, to szybkie otwarcie szablonu w nowej karcie przyspieszy Twoją pracę. Szablon może posłużyć Ci również jako inspiracja podczas pracy nad własnym projektem.

Wśród szablonów scenariuszy są m.in.: scenariusze generowania leadów (np. e-mail z podziękowaniem za wypełnienie formularza) oraz ratowania koszyków w e-commerce (np. ratowanie koszyka e-mailem).

Możliwość konfiguracji statystyk produktowych w ramkach rekomendacyjnych

W YouLead 2.9.3 możesz sterować aktualizacją statystyk zakupowych. Zrobisz to poprzez ustawienie częstotliwości aktualizacji danych, z których korzystają silniki rekomendacji.

Dodatkowa pomoc w wyszukiwaniu kampanii

Bez względu na rozmiar Twojej bazy mailingów, teraz szybciej znajdziesz interesujące Cię wysyłki. W nowej wersji YouLead kampanie wyszukasz po dodatkowych parametrach takich jak temat i kategoria oraz niezmiennie – po nazwie mailingu.

Z analogicznego rozwiązania możesz również korzystać w wyszukiwarce Web Push i SMS-ów.

Co jeszcze w YouLead 2.9.3?

Pełną listę zmian i poprawek w nowej wersji znajdziesz tutaj:  http://manual.youlead.io/changelog/.

Autor wpisu

Krzysztof Piądłowski

W systemie YouLead najbardziej ceni, że działa on w całym lejku marketingowym: od budowania wysokiej jakości wiedzy o użytkowniku, nawiązanie z nim kontaktu, przez komunikację z klientem na kolejnych etapach customer journey, aż po konwersję.