Lepszy UX oraz więcej danych w statystykach kampanii to nowy YouLead 2.9.2

Zamów Demo
7 min czytania

Prezentujemy pełny przegląd nowych funkcji i modułów, które usprawnią Twoją pracę z systemem. 

Więcej danych w statystykach kampanii

Uzupełniliśmy wizualizacje danych na wykresie statystyk mailingów automatycznych i dodaliśmy wykresy do statystyk SMS-ów oraz powiadomień web push.

Co dokładnie się zmieniło?

  • Mailingi – obok liczby otwartych wiadomości i klikniętych linków, na wykresie pojawiła liczba e-maili wysłanych.
  • SMS-y – wykresy z liczbą wysłanych i dostarczonych SMS-ów.
  • Web Push – wykresy z liczbą wysłanych, wyświetlonych i klikniętych powiadomień.

Widok przychodów z poszczególnych kampanii mailowych i web push

Do tej pory dane o transakcjach wygenerowanych przez kampanie mailowe i web push znajdowały się w raportach. Teraz zobaczysz je od razu z poziomu wysłanych kampanii, w kolumnie „Wartość zakupów”.

Usprawnienia User Experience (UX) i User Interface (UI)

  1. Ułatwienia w tworzeniu treści mailingu grupowego
  • Na etapie tworzenia mailingu (krok 3. „Treść”) nie musisz w pierwszej kolejności uzupełniać pól takich jak nazwa nadawcy, e-mail czy temat. Możesz przejść do kreatora mailingu, a powyższe dane wpisać przed przejściem do kolejnego kroku.
  • Masz już do dyspozycji ponad 40 czcionek. Ich ostateczny wygląd zależy od programu do obsługi wiadomości e-mail (Gmail, Outlook itp.).
  1. Zabezpieczenie podczas usuwania scenariusza

Przed usunięciem zobaczysz komunikat z nazwą scenariusza i pytaniem o potwierdzenie tej czynności. W ten sposób zabezpieczyliśmy scenariusze przed przypadkowym skasowaniem.

Archiwizacja kampanii mailowych i scenariuszy

Jeśli chcesz zadbać o przejrzystość narzędzi w swoim systemie, nie musisz już usuwać wysłanych mailingów grupowych i wyłączonych scenariuszy. Zamiast tego wystarczy przenieść je do archiwum. To sprawi, że zarządzanie wysyłkami i automatyzacjami będzie znacznie wygodniejsze.

W każdej chwili będziesz mieć możliwość przywrócenia zarchiwizowanego mailingu na listę „Wysłanych”, a scenariusza do „Utworzonych”.

Pamiętaj, że:

  • przeniesienie scenariusza do archiwum spowoduje jego zatrzymanie,
  • przywrócenie z archiwum nie uruchomi go automatycznie.

Autouzupełnianie w kreatorze mailingu

Podstawowe ustawienia Twoich mailingów (np. nadawca czy kategoria) często się powtarzają?

Teraz kiedy zaczniesz wypełniać pola takie jak nazwa czy e-mail nadawcy, zobaczysz listę z podpowiedziami ich zawartości.

Unikalne ID formularza w kopiowanym pop-upie

Jeden identyfikator powinien opisywać tylko i wyłączenie jeden formularz, żeby uniknąć błędów przy zbieraniu statystyk czy powiązań w innych miejscach systemu.

Obecnie podczas tworzenia kopii pop-upu, system dba o ten fakt i automatycznie zabezpiecza unikalność ID osadzonego formularza. Dzięki temu działanie scenariuszy i zbieranie statystyk przebiegnie bez zakłóceń.

Wsparcie podczas konfiguracji web push

Do uruchomienia web push potrzebujesz na swojej stronie dwóch plików: sw.js i manifest.json.

Od teraz YouLead:

  • Wygeneruje poprawny plik sw.js – gotowy do wgrania na Twój serwer. Dodatkowo otrzymasz plik manifest.json.
  • Automatycznie wykryje potencjalny problem z plikiem sw.js i powiadomi Cię o tym.

Usprawnienia w kreatorze ramek rekomendacyjnych

W kreatorze ramek są dwie nowości. Pierwsza dotyczy logiki doboru produktów, druga wyglądu ramki.

  1. Łatwiejsze dopasowanie algorytmów w ramkach rekomendacyjnych

Typ produktu wpływa na zestaw produktów, które zwraca algorytm.

Algorytmy, które działają poprawnie bez podawania typu produktu bazowego to:

  • Bestsellery z ostatnich 7 dni
  • Bestsellery z ostatnich 30 dni
  • Ostatnio oglądane przez kontakt

Nie musisz pamiętać, który z tych algorytmów działa z typem produktu. Kiedy wybierzesz jeden z nich, to lista wyboru w polu „Typ produktu” przestanie być aktywna.

Lista algorytmów dobierających produkty rekomendowane będzie sukcesywnie powiększana.

  1. Podgląd ramki rekomendacyjnej

Na ostatnim etapie tworzenia ramki rekomendacyjnej pojawiła się funkcja podglądu, dzięki niej zobaczysz, jak ramka będzie wyglądać na Twojej stronie po implementacji.

Co jeszcze w YouLead 2.9.2?

Szczegółową listę nowości, usprawnień i poprawek, tj. tak zwany changelog, znajdziesz tutaj: http://manual.youlead.io/changelog/.

Autor wpisu

Krzysztof Piądłowski

W systemie YouLead najbardziej ceni, że działa on w całym lejku marketingowym: od budowania wysokiej jakości wiedzy o użytkowniku, nawiązanie z nim kontaktu, przez komunikację z klientem na kolejnych etapach customer journey, aż po konwersję.