Rozszerzone statystyki i ułatwienie pracy na szablonach to najważniejsze zmiany w wersji 2.9.3
Prezentujemy przegląd nowych funkcji i ulepszeń, które pomogą Ci jeszcze skuteczniej pracować Więcej
Prezentujemy pełny przegląd nowych funkcji i modułów, które usprawnią Twoją pracę z systemem.
Uzupełniliśmy wizualizacje danych na wykresie statystyk mailingów automatycznych i dodaliśmy wykresy do statystyk SMS-ów oraz powiadomień web push.
Co dokładnie się zmieniło?
Do tej pory dane o transakcjach wygenerowanych przez kampanie mailowe i web push znajdowały się w raportach. Teraz zobaczysz je od razu z poziomu wysłanych kampanii, w kolumnie „Wartość zakupów”.
Przed usunięciem zobaczysz komunikat z nazwą scenariusza i pytaniem o potwierdzenie tej czynności. W ten sposób zabezpieczyliśmy scenariusze przed przypadkowym skasowaniem.
Jeśli chcesz zadbać o przejrzystość narzędzi w swoim systemie, nie musisz już usuwać wysłanych mailingów grupowych i wyłączonych scenariuszy. Zamiast tego wystarczy przenieść je do archiwum. To sprawi, że zarządzanie wysyłkami i automatyzacjami będzie znacznie wygodniejsze.
W każdej chwili będziesz mieć możliwość przywrócenia zarchiwizowanego mailingu na listę „Wysłanych”, a scenariusza do „Utworzonych”.
Pamiętaj, że:
Podstawowe ustawienia Twoich mailingów (np. nadawca czy kategoria) często się powtarzają?
Teraz kiedy zaczniesz wypełniać pola takie jak nazwa czy e-mail nadawcy, zobaczysz listę z podpowiedziami ich zawartości.
Jeden identyfikator powinien opisywać tylko i wyłączenie jeden formularz, żeby uniknąć błędów przy zbieraniu statystyk czy powiązań w innych miejscach systemu.
Obecnie podczas tworzenia kopii pop-upu, system dba o ten fakt i automatycznie zabezpiecza unikalność ID osadzonego formularza. Dzięki temu działanie scenariuszy i zbieranie statystyk przebiegnie bez zakłóceń.
Do uruchomienia web push potrzebujesz na swojej stronie dwóch plików: sw.js i manifest.json.
Od teraz YouLead:
W kreatorze ramek są dwie nowości. Pierwsza dotyczy logiki doboru produktów, druga wyglądu ramki.
Typ produktu wpływa na zestaw produktów, które zwraca algorytm.
Algorytmy, które działają poprawnie bez podawania typu produktu bazowego to:
Nie musisz pamiętać, który z tych algorytmów działa z typem produktu. Kiedy wybierzesz jeden z nich, to lista wyboru w polu „Typ produktu” przestanie być aktywna.
Lista algorytmów dobierających produkty rekomendowane będzie sukcesywnie powiększana.
Na ostatnim etapie tworzenia ramki rekomendacyjnej pojawiła się funkcja podglądu, dzięki niej zobaczysz, jak ramka będzie wyglądać na Twojej stronie po implementacji.
Szczegółową listę nowości, usprawnień i poprawek, tj. tak zwany changelog, znajdziesz tutaj: http://manual.youlead.io/changelog/.
Prezentujemy przegląd nowych funkcji i ulepszeń, które pomogą Ci jeszcze skuteczniej pracować Więcej