Rozszerzone statystyki i ułatwienie pracy na szablonach to najważniejsze zmiany w wersji 2.9.3
Prezentujemy przegląd nowych funkcji i ulepszeń, które pomogą Ci jeszcze skuteczniej pracować Więcej
Przybliżamy działanie zupełnie nowych modułów oraz innych, istotnych funkcji, które znajdziesz w odświeżonej wersji systemu YouLead.
W nowym module możesz samodzielnie tworzyć ramki rekomendacyjne.
W ocenie skuteczności ramek pomogą Ci rozbudowane statystyki z wybranego przez siebie okresu. Dotyczą CTR, liczby wyświetleń i kliknięć ramki oraz wartości i liczby transakcji. Obok zobaczysz również daty utworzenia ramki, jej ostatniej modyfikacji, ostatniego wyświetlenia i kliknięcia.
Do kreatora ramek przejdziesz z menu: Kampanie > WWW > Ramki rekomendacyjne.
Teraz wewnątrz kreatora mailingu (krok Testy) sprawdzisz odporność mailingu na filtry antyspamowe.
Elementy personalizujące w e-mailu, np. ”Witaj %%NAME%%!” mogą obniżyć ocenę punktową podczas testu, jeśli nie mają podstawionych wartości. Aby je wypełnić, uzupełnij pole Personalizuj szkic do testu jakości – wpisz w nim adres e-mail użytkownika, którego system ma użyć (np. podstawiając do personalizacji imię: Witaj %%NAME%%! -> Witaj Anno!).
Korzystamy z technologii mail-tester.com, która sprawdza zaawansowane parametry i zawartość mailingu pod kątem późniejszej klasyfikacji wiadomości przez filtry antyspamowe.
Jak wygląda test jakości mailingu?
W ciągu kilkunastu sekund (max. do 2 minut) zobaczysz wynik jakości testu. Przez ten czas nie opuszczaj edytora i nie zamykaj karty przeglądarki.
Wynik, który otrzymasz, będzie miał formę grafiki z oceną punktową i wskazówkami, które pomogą Ci poprawić problematyczne obszary mailingu.
Na „kafelku” pop-upu, zobaczysz teraz jeszcze więcej statystyk za ostatnie 30 dni bez wchodzenia w bardziej szczegółowy widok analityczny. Podgląd wyników ułatwia pierwszą, szybką analizę poszczególnych widgetów. Znajdują się nim dane takie jak:
Z poziomu podglądu kafelków, bez wchodzenia w ustawienia każdego z nich, podejrzysz również adresy URL, na których dany pop-up jest uruchomiony.
Wykonasz szybką analizę kontaktów pozyskanych przez YouLead i spoza systemu. Dzięki tej funkcji jednym kliknięciem nałożysz na źródło pochodzenia kontaktów warunek „Zdobyty przez YouLead”.
Na liście kontaktów znajdziesz użytkowników zarówno anonimowych, jak i zidentyfikowanych, czyli tych, którzy zostawili swoje dane (np. adres e-mail).
Ważniejsze usprawnienia User Experience (UX) i User Interface (UI) oraz listę pozostałych zmian, usprawnień i poprawionych błędów znajdziesz tutaj: http://manual.youlead.io/changelog/
Prezentujemy przegląd nowych funkcji i ulepszeń, które pomogą Ci jeszcze skuteczniej pracować Więcej