Kreator rekomendacji i test jakości mailingu w zmiany w wersji 2.9.1

Zamów Demo
7 min czytania

Przybliżamy działanie zupełnie nowych modułów oraz innych, istotnych funkcji, które znajdziesz w odświeżonej wersji systemu YouLead.

Kreator ramek rekomendacyjnych

W nowym module możesz samodzielnie tworzyć ramki rekomendacyjne.

W ocenie skuteczności ramek pomogą Ci rozbudowane statystyki z wybranego przez siebie okresu. Dotyczą CTR, liczby wyświetleń i kliknięć ramki oraz wartości i liczby transakcji. Obok zobaczysz również daty utworzenia ramki, jej ostatniej modyfikacji, ostatniego wyświetlenia i kliknięcia.

Do kreatora ramek przejdziesz z menu: Kampanie > WWW > Ramki rekomendacyjne.

Test jakości mailingu

Teraz wewnątrz kreatora mailingu (krok Testy) sprawdzisz odporność mailingu na filtry antyspamowe.

Elementy personalizujące w e-mailu, np. ”Witaj %%NAME%%!” mogą obniżyć ocenę punktową podczas testu, jeśli nie mają podstawionych wartości. Aby je wypełnić, uzupełnij pole Personalizuj szkic do testu jakości – wpisz w nim adres e-mail użytkownika, którego system ma użyć (np. podstawiając do personalizacji imię: Witaj %%NAME%%! -> Witaj Anno!).

Korzystamy z technologii mail-tester.com, która sprawdza zaawansowane parametry i zawartość mailingu pod kątem późniejszej klasyfikacji wiadomości przez filtry antyspamowe.

Jak wygląda test jakości mailingu?

W ciągu kilkunastu sekund (max. do 2 minut) zobaczysz wynik jakości testu. Przez ten czas nie opuszczaj edytora i nie zamykaj karty przeglądarki.

Wynik, który otrzymasz, będzie miał formę grafiki z oceną punktową i wskazówkami, które pomogą Ci poprawić problematyczne obszary mailingu.

Dodatkowe statystyki w pop-upach

Na „kafelku” pop-upu, zobaczysz teraz jeszcze więcej statystyk za ostatnie 30 dni bez wchodzenia w bardziej szczegółowy widok analityczny. Podgląd wyników ułatwia pierwszą, szybką analizę poszczególnych widgetów. Znajdują się nim dane takie jak:

  • CTR,
  • Wyświetlenia, 
  • Konwersje,
  • Wartość zakupów,
  • Liczba zakupów.

Podgląd adresu URL na pop-upie

Z poziomu podglądu kafelków, bez wchodzenia w ustawienia każdego z nich, podejrzysz również adresy URL, na których dany pop-up jest uruchomiony.

Kontakty zdobyte przez YouLead

Wykonasz szybką analizę kontaktów pozyskanych przez YouLead i spoza systemu. Dzięki tej funkcji jednym kliknięciem nałożysz na źródło pochodzenia kontaktów warunek „Zdobyty przez YouLead”.

Na liście kontaktów znajdziesz użytkowników zarówno anonimowych, jak i zidentyfikowanych, czyli tych, którzy zostawili swoje dane (np. adres e-mail).

Co więcej w YouLead 2.9.1?

Ważniejsze usprawnienia User Experience (UX) i User Interface (UI) oraz listę pozostałych zmian, usprawnień i poprawionych błędów znajdziesz tutaj: http://manual.youlead.io/changelog/

Autor wpisu

Krzysztof Piądłowski

W systemie YouLead najbardziej ceni, że działa on w całym lejku marketingowym: od budowania wysokiej jakości wiedzy o użytkowniku, nawiązanie z nim kontaktu, przez komunikację z klientem na kolejnych etapach customer journey, aż po konwersję.