Stylion.pl Case Study

9 października 2020 | < 1 min czytania

Sprzedaż wzrosła o 22% po wdrożeniu YouLead. Zaś baza marketingowa o 33%. OR kampanii e-mail sięga 55%

41-55%%

Wzrost OR e-maili

22%

Wzrost sprzedaży on-line

Wyzwanie

  • Duża liczba porzuconych koszyków,
  • Potrzeba budowania bazy Newsletterowej,
  • Brak stosowania rekomendacji produktów,
  • Brak możliwości komunikacji w czasie rzeczywistym, w reakcji na działania użytkowników w sklepie,
  • Cross-selling produktów

Zastosowane Funkcje YouLead:

  • Monitoring anonimowych użytkowników
  • Tagowanie (profilowanie produktowe użytkowników)
  • Contact generation przy użyciu dynamicznie personalizowanych POP-UP
  • Ratowanie koszyków przy pomocy dynamicznie personalizowanych POP-UP on Exit oraz dynamicznie personalizowanych maili.
  • Automatyczne, dynamicznie personalizowane, wiadomości e-mail:
    • po obecności każdego użytkownika na WWW
    • z ostatnio odwiedzonym ale niekupionym produktem
    • z przypomnieniem o produkcie w koszyku
  • Ramki rekomendacji produktowych

Efekty:

  • Wzrost sprzedaży on-line o 22%
  • Wzrost Open Rate kampanii e-mail do 41 a nawet 55%
  • Przyrost bazy Newslettera o 33%

O kliencie:

Stylion to sklep z okularami otrzymujący liczne nagrody takie jak e-Gazele Biznesu czy Złoty usługodawca.  W swojej ofercie ma setki modeli okularów przeciwsłonecznych, korekcyjnych, do czytania, gogle narciarskie, oraz akcesoria.

Autor wpisu

Damian Gucza

Kilkunastoletnie doświadczenie w branży marketingowej, od 2015 specjalizuje się w procesach marketing automation (MA). Ma za sobą ok. 50 wdrożeń procesów MA w różnych branżach, m.in. deweloperskiej, samochodowej, meblarskiej, produkcyjnej, ecommerce. Absolwent CIM i University of Illinois. Entuzjasta nowych technologii i mierzenia efektywności. Prywatnie zapalony ojciec, skaut, żeglarz i kungfuteka.