PROFBUD Case Study

9 października 2020 | < 1 min czytania

Profbud to firma deweloperska z polskim kapitałem, która stawia na najwyższą jakość realizowanych projektów mieszkaniowych. Oferuje swoim Klientom mieszkania „szyte na miarę”. W ciągu 9 lat swojej działalności spółka zrealizowała wysokiej jakości projekty w atrakcyjnych lokalizacjach. Wszystkie inwestycje Profbud charakteryzują się sprawdzonymi rozwiązaniami architektonicznymi, wysokiej klasy materiałami, nowoczesnymi technologiami oraz nieszablonowym designem.

11%

Wzrost liczby Leadów

53-82%

OR kampanii E-mail

Wyzwanie

  • Identyfikacja wszystkich szans sprzedażowych pojawiających się w ruchu na stronie, zwiększenie skuteczności działu sprzedaży i wygenerowanie wzrostu sprzedaży.
  • Skuteczne podgrzewanie klientów do zakupu.
  • Natychmiastowe przekazywanie informacji o nowych Leadach i ich profilach behawioralnych do działu sprzedaży.
  • Pilnowanie szczelności lejków sprzedażowych.

Zastosowane funkcje YouLead

  • Monitoring anonimowych użytkowników
  • Tagowanie (profilowanie behawioralne na aktywności na stronie)
  • Ocena potencjału (scoring) użytkowników
  • Lead generation przy użyciu dynamicznie personalizowanych komunikatów POP-UP
  • Automatyczne dynamicznie personalizowane maile:
    • po wypełnieniu formularza kontaktowego
    • po sesji na stronie www
    • po zakupie przez innego klienta mieszkania oglądanego przez daną osobę
  • Automatyczne powiadomienia handlowców o wypełnieniu formularza kontaktowego
  • Monitorowane e-mailingi promocyjne
  • Rekomendacje produktu przez: POP-up oraz Ramki
  • POP-up on exit Lead generation
  • Społeczny dowód słuszności (social proof)
  • Personalizacja wartości w okienkach list rozwijanych

Efekty

  • Wzrost liczby Leadów o 11%
  • Open Rate kampanii E-mail 53-82%
  • CTR kampanii E-mail 10-27%

Autor wpisu

Krzysztof Piądłowski

Krzysztof Piądłowski

Od 2007 roku prowadzi projekty marketingowe z wykorzystaniem internetu i PR. Na marketing w internecie patrzy całościowo: od pozyskania wysokiej jakości ruchu, przez lead nurturing, po konwersję. Fascynat analityki i upraszczania pracy za pomocą automatyzacji procesów. Autor książki pt. „Portale internetowe”.