PROFBUD Case Study

9 października 2020 | < 1 min czytania

Wzrost liczby Leadów o 11% zaś współczynnik OR kampanii e-mail do 84% to wyniki dostarczone przez YouLead już w pierwszych miesiącach od wdrożenia.

11%

Wzrost liczby Leadów

53-82%

OR kampanii E-mail

Wyzwanie

  • Identyfikacja wszystkich szans sprzedażowych pojawiających się w ruchu na stronie, zwiększenie skuteczności działu sprzedaży i wygenerowanie wzrostu sprzedaży.
  • Skuteczne podgrzewanie klientów do zakupu.
  • Natychmiastowe przekazywanie informacji o nowych Leadach i ich profilach behawioralnych do działu sprzedaży.
  • Pilnowanie szczelności lejków sprzedażowych.

Zastosowane funkcje YouLead

  • Monitoring anonimowych użytkowników
  • Tagowanie (profilowanie behawioralne na aktywności na stronie)
  • Ocena potencjału (scoring) użytkowników
  • Lead generation przy użyciu dynamicznie personalizowanych komunikatów POP-UP
  • Automatyczne dynamicznie personalizowane maile:
    • po wypełnieniu formularza kontaktowego
    • po sesji na stronie www
    • po zakupie przez innego klienta mieszkania oglądanego przez daną osobę
  • Automatyczne powiadomienia handlowców o wypełnieniu formularza kontaktowego
  • Monitorowane e-mailingi promocyjne
  • Rekomendacje produktu przez: POP-up oraz Ramki
  • POP-up on exit Lead generation
  • Społeczny dowód słuszności (social proof)
  • Personalizacja wartości w okienkach list rozwijanych

Efekty

  • Wzrost liczby Leadów o 11%
  • Open Rate kampanii E-mail 53-82%
  • CTR kampanii E-mail 10-27%

O kliencie:

Profbud to firma deweloperska z polskim kapitałem, która stawia na najwyższą jakość realizowanych projektów mieszkaniowych. Oferuje swoim Klientom mieszkania „szyte na miarę”. W ciągu 9 lat swojej działalności spółka zrealizowała wysokiej jakości projekty w atrakcyjnych lokalizacjach. Wszystkie inwestycje Profbud charakteryzują się sprawdzonymi rozwiązaniami architektonicznymi, wysokiej klasy materiałami, nowoczesnymi technologiami oraz nieszablonowym designem.

Autor wpisu

Damian Gucza

Kilkunastoletnie doświadczenie w branży marketingowej, od 2015 specjalizuje się w procesach marketing automation (MA). Ma za sobą ok. 50 wdrożeń procesów MA w różnych branżach, m.in. deweloperskiej, samochodowej, meblarskiej, produkcyjnej, ecommerce. Absolwent CIM i University of Illinois. Entuzjasta nowych technologii i mierzenia efektywności. Prywatnie zapalony ojciec, skaut, żeglarz i kungfuteka.