Polska Grupa Dealerska – Case Study

8 czerwca 2020 | 7 min czytania


Grupa PGD to pierwszy dealer w Polsce, który przekroczył granicę 10 tysięcy sprzedanych samochodów w roku i 200 tysięcy sprzedanych aut w historii. Od 2004 roku firma jest notowana na listach 500 największych polskich przedsiębiorstw przygotowywanych przez redakcje Polityki oraz Rzeczpospolitej.

100%

Wzrost liczby Leadów sprzedażowych

Wyzwanie

Identyfikacja wszystkich szans sprzedażowych pojawiających się w ruchu na stronie, zwiększenie skuteczności działu sprzedaży i wygenerowanie wzrostu sprzedaży wybranych marek i modeli samochodów.

Zastosowane funkcje YouLead

  • Monitoring anonimowych użytkowników
  • Tagowanie (profilowanie behawioralne na aktywności na stronie)
  • Ocena potencjału (scoring) użytkowników
  • Lead generation przy użyciu dynamicznie personalizowanych komunikatów POP-UP
  • Automatyczny, dynamicznie personalizowany e-mailing, realizowany po wypełnieniu formularza kontaktowego
  • Automatyczne powiadomienia handlowców o wypełnieniu formularza kontaktowego
  • Monitorowane e-mailingi promocyjne

Efekty

  • Blisko 100% wzrostu liczby szans sprzedażowych
  • Szeroka wiedza o aktywności wszystkich klientów
  • Wyższa efektywność handlowców
  • Kilkadziesiąt procent otwieralności i klikalności e-maili
  • Realny, łatwy do wyliczenia wzrost sprzedaży (objęty tajemnicą handlową klienta)

Autor wpisu

Krzysztof Piądłowski

Krzysztof Piądłowski

Od 2007 roku prowadzi projekty marketingowe z wykorzystaniem internetu i PR. Na marketing w internecie patrzy całościowo: od pozyskania wysokiej jakości ruchu, przez lead nurturing, po konwersję. Fascynat analityki i upraszczania pracy za pomocą automatyzacji procesów. Autor książki pt. „Portale internetowe”.