PlusBank Case Study

8 czerwca 2020 | 7 min czytania

Liczba generowanych Leadów sprzedażowych wzrosła o 30% dając szansę na znaczne zwiększenie efektywności sprzedaży.

30%

Wzrost liczby Leadów sprzedażowych

Wyzwanie:

Maksymalizacja efektywności kampanii reklamowej skoncentrowanej na generowaniu leadów sprzedażowych na landing page’ach.

Zadanie miało być zrealizowane mimo braku możliwości profilowania behawioralnego z powodu prostoty landing page i komunikatu reklamowego.

Zastosowane funkcje YouLead

Automatyczne komunikaty POP-UP, których wyświetlanie sterowane było czasem wejścia i zachowaniem użytkowników.

„Wdrożenie było efektywne, ponieważ uzyskaliśmy aż 30% wzrost liczby leadów, czego nie spodziewaliśmy się po działaniu na landing page. Skuteczność systemu YouLead mogę śmiało polecić.”
Jakub Kłoczewski Dyrektor Departamentu Marketingu

O kliencie

PLUS BANK S.A. to jeden z pierwszych, prywatnych banków prowadzących działalność od 1991 roku, który wykorzystuje kompetencje ponad dwudziestoletniego doświadczenia w sektorze bankowym i najnowsze rozwiązania technologiczne.

Autor wpisu

Jarosław Kraszewski