35% wzrost liczby rezerwacji po wdrożeniu marketing automation dla wypożyczalni samochodów
Klient: Wypożyczalnia samochodów, która zmagała się z niską konwersją z ruchu na Więcej
Liczba generowanych Leadów sprzedażowych wzrosła o 30% dając szansę na znaczne zwiększenie efektywności sprzedaży.
Wzrost liczby Leadów sprzedażowych
Maksymalizacja efektywności kampanii reklamowej skoncentrowanej na generowaniu leadów sprzedażowych na landing page’ach.
Zadanie miało być zrealizowane mimo braku możliwości profilowania behawioralnego z powodu prostoty landing page i komunikatu reklamowego.
Automatyczne komunikaty POP-UP, których wyświetlanie sterowane było czasem wejścia i zachowaniem użytkowników.
PLUS BANK S.A. to jeden z pierwszych, prywatnych banków prowadzących działalność od 1991 roku, który wykorzystuje kompetencje ponad dwudziestoletniego doświadczenia w sektorze bankowym i najnowsze rozwiązania technologiczne.
Klient: Wypożyczalnia samochodów, która zmagała się z niską konwersją z ruchu na Więcej