PlusBank Case Study

8 czerwca 2020 | 7 min czytania


PLUS BANK S.A. to jeden z pierwszych, prywatnych banków prowadzących działalność od 1991 roku, który wykorzystuje kompetencje ponad dwudziestoletniego doświadczenia w sektorze bankowym i najnowsze rozwiązania technologiczne.

30%

Wzrost liczby Leadów sprzedażowych

Wyzwanie:

Maksymalizacja efektywności kampanii reklamowej skoncentrowanej na generowaniu leadów sprzedażowych na landing page’ach.

Zadanie miało być zrealizowane mimo braku możliwości profilowania behawioralnego z powodu prostoty landing page i komunikatu reklamowego.

Zastosowane funkcje YouLead

Automatyczne komunikaty POP-UP, których wyświetlanie sterowane było czasem wejścia i zachowaniem użytkowników.

„Wdrożenie było efektywne, ponieważ uzyskaliśmy aż 30% wzrost liczby leadów, czego nie spodziewaliśmy się po działaniu na landing page. Skuteczność systemu YouLead mogę śmiało polecić.”
Jakub Kłoczewski Dyrektor Departamentu Marketingu

Autor wpisu

Krzysztof Piądłowski

Krzysztof Piądłowski

Od 2007 roku prowadzi projekty marketingowe z wykorzystaniem internetu i PR. Na marketing w internecie patrzy całościowo: od pozyskania wysokiej jakości ruchu, przez lead nurturing, po konwersję. Fascynat analityki i upraszczania pracy za pomocą automatyzacji procesów. Autor książki pt. „Portale internetowe”.