Ronson Development Case Study

8 czerwca 2020 | 7 min czytania

Działania YouLead to ponad 20% przyspieszenie sprzedaży i wzrost OR do 68% zaś CTR do 26%

68%

Open Rate kampanii e-mail

26%

CTR kampanii e-mail

Cele wdrożenia:

  • Identyfikacja wartościowych Klientów w całym ruchu na stronie,
  • Pozyskiwanie nowych leadów, zachęcanie do zakupu

Zastosowane działania:

  • wdrożenie scenariuszy marketing automation służących generowaniu Leadów,
  • zdefiniowanie kampanii lead nurturing, z użyciem głęboko personalizowanego przekazu marketingowego na bazie danych behawioralnych zebranych na stronie,
  • konfiguracja funkcji CRM marketing automation do skutecznego przekazywania informacji o nowych leadach i zarządzania zespołem sprzedażowym,
  • budowanie bazy mailingowej zainteresowanych osób.

Efekty 

  • Wzrost liczby szans sprzedażowych pozyskiwanych ze strony,
  • Open Rate kampanii mailingowych wzrósł do 68% dzięki głębokiej personalizacji,
  • CTR kampanii mailingowych wzrost do 26%.

O kliencie:

Ronson to warszawski deweloper mieszkaniowy posiadający kilkanaście inwestycji.

Autor wpisu

Damian Gucza

Kilkunastoletnie doświadczenie w branży marketingowej, od 2015 specjalizuje się w procesach marketing automation (MA). Ma za sobą ok. 50 wdrożeń procesów MA w różnych branżach, m.in. deweloperskiej, samochodowej, meblarskiej, produkcyjnej, ecommerce. Absolwent CIM i University of Illinois. Entuzjasta nowych technologii i mierzenia efektywności. Prywatnie zapalony ojciec, skaut, żeglarz i kungfuteka.