Ronson Development Case Study

8 czerwca 2020 | 7 min czytania


Ronson to warszawski deweloper mieszkaniowy posiadający kilkanaście inwestycji. Działania YouLead we współpracy z agencją UpMore zaowocowała ponadprzeciętnymi wynikami.

68%

Open Rate kampanii e-mail

26%

CTR kampanii e-mail

Cele wdrożenia:

  • Identyfikacja wartościowych Klientów w całym ruchu na stronie,
  • Pozyskiwanie nowych leadów, zachęcanie do zakupu

Zastosowane działania:

  • wdrożenie scenariuszy marketing automation służących generowaniu Leadów,
  • zdefiniowanie kampanii lead nurturing, z użyciem głęboko personalizowanego przekazu marketingowego na bazie danych behawioralnych zebranych na stronie,
  • konfiguracja funkcji CRM marketing automation do skutecznego przekazywania informacji o nowych leadach i zarządzania zespołem sprzedażowym,
  • budowanie bazy mailingowej zainteresowanych osób.

Efekty 

  • Wzrost liczby szans sprzedażowych pozyskiwanych ze strony,
  • Open Rate kampanii mailingowych wzrósł do 68% dzięki głębokiej personalizacji,
  • CTR kampanii mailingowych wzrost do 26%.

Autor wpisu

Krzysztof Piądłowski

Krzysztof Piądłowski

Od 2007 roku prowadzi projekty marketingowe z wykorzystaniem internetu i PR. Na marketing w internecie patrzy całościowo: od pozyskania wysokiej jakości ruchu, przez lead nurturing, po konwersję. Fascynat analityki i upraszczania pracy za pomocą automatyzacji procesów. Autor książki pt. „Portale internetowe”.