Wzrost sprzedaży o 13,5% w sklepie z częściami do maszyn rolniczych

< 1 min czytania

Wzrost sprzedaży o 13,5%, OR kampanii mailingowych do 48% i przyrost bazy Newslettera o 11%

31-48%%

Wzrost OR e-maili

13,5%

Wzrost sprzedaży on-line

Wyzwanie

  • Duża liczba porzuconych koszyków,
  • Potrzeba szybszego budowania bazy Newsletterowej,
  • Chęć skutecznego rekomendowania produktów,
  • Potrzeba automatycznego komunikowania się przez e-mail, w reakcji na zachowania użytkownika w sklepie.

Zastosowane Funkcje YouLead

  • Monitoring anonimowych użytkowników
  • Tagowanie (profilowanie produktowe aktywności userów na stronie)
  • Contact generation przy użyciu dynamicznie personalizowanych POP-UP
  • Ratowanie koszyków przy pomocy dynamicznie personalizowanych POP-UP on Exit
  • Ratowanie koszyków przy pomocy dynamicznie personalizowanych maili po porzuceniu koszyka
  • Automatyczny, dynamicznie personalizowany e-mailing po obecności każdego użytkownika na stronie WWW
  • Sterowanie behawioralne Sliderem
  • Ramki rekomendacji produktowych

Efekty:

  • Wzrost sprzedaży o 13,5%
  • Open Rate kampanii mailingowych od 31 do 48%
  • Przyrost bazy Newslettera o 11%

O kliencie:

To sklep oferujący części zamienne do maszyn rolniczych w szerokim asortymencie zapewniającym szybki wybór i przywrócenie sprawności maszynom. Oferuje części wyłącznie najlepszych producentów, których produkty gwarantują sprawność i wydajność maszyn.

Autor wpisu

Damian Gucza

Kilkunastoletnie doświadczenie w branży marketingowej, od 2015 specjalizuje się w procesach marketing automation (MA). Ma za sobą ok. 50 wdrożeń procesów MA w różnych branżach, m.in. deweloperskiej, samochodowej, meblarskiej, produkcyjnej, ecommerce. Absolwent CIM i University of Illinois. Entuzjasta nowych technologii i mierzenia efektywności. Prywatnie zapalony ojciec, skaut, żeglarz i kungfuteka.