Zapewnij większą liczbę gości w swoim hotelu

  • Bardziej efektywnie zbieraj kontakty od potencjalnych gości hotelowych odwiedzających Twoją stronę.
  • Personalizuj komunikację do klientów zgodnie z ich zainteresowaniami.
  • Twórz bazę marketingową pozwalającą na dotarcie do szerszego grona odbiorców i zwiększenie liczby rezerwacji. 

Zwiększ lojalność swoich gości

  • Zbuduj spersonalizowaną listą email marketingową, dzięki której będziesz znać zwyczaje klientów, takie jak preferencje dotyczące terminów, częstotliwość i rodzaju wizyt.
  • Zapewnij, że klient otrzyma komunikację w odpowiednim czasie i będzie regularnie informowany o specjalnych ofertach oraz nowościach w Twoim hotelu.

Osiągnij większą niezależność od wyszukiwarek usług hotelowych

Płacisz wysokie prowizje wyszukiwarkom usług hotelowych i noclegów?

  • Zbuduj własną lojalną bazę klientów, do której będziesz mógł prowadzić marketing bezpośrednio – w ten sposób oszczędzisz na opłatach na rzecz pośredników. 
  • Wykorzystaj własne programy lojalnościowe oraz regularne komunikaty emailowe, aby utrzymać stały kontakt z gośćmi i budować trwałe relacje.

Dosprzedawaj usługi hotelowe podczas pobytów

Oferujesz dodatkowe usługi takie jak SPA, wellness lub wycieczki?

 

  • Wykorzystaj systemy automatycznego marketingu, aby w odpowiednim momencie przypominać gościom o dostępnych opcjach, które mogą uatrakcyjnić ich pobyt. 
  • Wyślij klientowi przed przyjazdem spersonalizowane ofertyby zwiększyć sprzedaż usług dodatkowych i podnieść zadowolenie klientów.

Zwiększaj skuteczność sprzedaży w kanale ecommerce

Dzięki integracji YouLead z ProfitRoom możesz:

  • śledzić otwarcia ofert: monitorować, które oferty wzbudzają największe zainteresowanie i dystrybuować ruch za pomocą mechanizmów social proof:takimi jak “ta oferta się kończy”, albo “5 osób zarezerwowało w interesującym do Ciebie terminie”.
  • obserwować wejścia w proces rezerwacji (koszyk): a następnie ratować przerwane procesy rezerwacji i zwiększać w ten sposób sprzedaż.
  • rekomendować klientom oferty zgodnie z ich preferencjami, na przykład zapamiętać oferty wyszukiwane podczas poprzedniej wizyty i pomagać dokończyć transakcję.
  • prowadzić dosprzedaż usług towarzyszących pobytowi w hotelu.
background

Chcesz wiedzieć więcej?

Zapisz się na newsletter YouLead!