Zapewnij większą liczbę gości w swoim hotelu
- Bardziej efektywnie zbieraj kontakty od potencjalnych gości hotelowych odwiedzających Twoją stronę.
- Personalizuj komunikację do klientów zgodnie z ich zainteresowaniami.
- Twórz bazę marketingową pozwalającą na dotarcie do szerszego grona odbiorców i zwiększenie liczby rezerwacji.
Zwiększ lojalność swoich gości
- Zbuduj spersonalizowaną listą email marketingową, dzięki której będziesz znać zwyczaje klientów, takie jak preferencje dotyczące terminów, częstotliwość i rodzaju wizyt.
- Zapewnij, że klient otrzyma komunikację w odpowiednim czasie i będzie regularnie informowany o specjalnych ofertach oraz nowościach w Twoim hotelu.
Osiągnij większą niezależność od wyszukiwarek usług hotelowych
Płacisz wysokie prowizje wyszukiwarkom usług hotelowych i noclegów?
- Zbuduj własną lojalną bazę klientów, do której będziesz mógł prowadzić marketing bezpośrednio – w ten sposób oszczędzisz na opłatach na rzecz pośredników.
- Wykorzystaj własne programy lojalnościowe oraz regularne komunikaty emailowe, aby utrzymać stały kontakt z gośćmi i budować trwałe relacje.
Dosprzedawaj usługi hotelowe podczas pobytów
Oferujesz dodatkowe usługi takie jak SPA, wellness lub wycieczki?
- Wykorzystaj systemy automatycznego marketingu, aby w odpowiednim momencie przypominać gościom o dostępnych opcjach, które mogą uatrakcyjnić ich pobyt.
- Wyślij klientowi przed przyjazdem spersonalizowane ofertyby zwiększyć sprzedaż usług dodatkowych i podnieść zadowolenie klientów.
Zwiększaj skuteczność sprzedaży w kanale ecommerce
Dzięki integracji YouLead z ProfitRoom możesz:
- śledzić otwarcia ofert: monitorować, które oferty wzbudzają największe zainteresowanie i dystrybuować ruch za pomocą mechanizmów social proof:takimi jak “ta oferta się kończy”, albo “5 osób zarezerwowało w interesującym do Ciebie terminie”.
- obserwować wejścia w proces rezerwacji (koszyk): a następnie ratować przerwane procesy rezerwacji i zwiększać w ten sposób sprzedaż.
- rekomendować klientom oferty zgodnie z ich preferencjami, na przykład zapamiętać oferty wyszukiwane podczas poprzedniej wizyty i pomagać dokończyć transakcję.
- prowadzić dosprzedaż usług towarzyszących pobytowi w hotelu.