Sprzedawaj samochody i buduj lojalność klientów za pomocą automatycznej komunikacji
Załóżmy, że trwa kampania promująca nowy model. Sprzedawcy umawiają się na jazdy Więcej
Masz sklep on-line? To jest właśnie ten moment! Wykorzystaj go! Niezależnie od tego, czy Twoja sprzedaż spadła, czy masz klęskę urodzaju. Przedłużająca się do kilku tygodni kwarantanna narodowa wpłynie na zmianę nawyków zakupowych Polaków i wielu z nich już pozostanie przy zakupach on-line.
Branże prowadzące marketing on-line przeżywają teraz jeden z dwóch scenariuszy: pierwszy – zmniejszona sprzedaż, drugi – ponadnormatywny ruch, a nawet trudności w obsłużeniu nadmiaru klientów.
W pierwszym przypadku to jest moment na budowanie wartościowej listy kontaktów do klientów. W tym momencie klienci przyczaili się i czekają na rozwój sytuacji lub najzwyczajniej w świecie nie wychodzą z domu, nie kupują, choć są zainteresowani produktem. Gdy sytuacja się uspokoi, wrócą do zakupów.
Czytaj o zastosowaniach YouLead w kryzysie w portalu Marketing przy Kawie
Załóżmy, że trwa kampania promująca nowy model. Sprzedawcy umawiają się na jazdy Więcej
Najczęściej są dwa momenty, w których klient decyduje się na kupno akcesoriów. Więcej