Wykorzystaj szansę dla e-commerce dzięki marketing automation

< 1 min czytania

Masz sklep on-line? To jest właśnie ten moment! Wykorzystaj go! Niezależnie od tego, czy Twoja sprzedaż spadła, czy masz klęskę urodzaju. Przedłużająca się do kilku tygodni kwarantanna narodowa wpłynie na zmianę nawyków zakupowych Polaków i wielu z nich już pozostanie przy zakupach on-line.

Branże prowadzące marketing on-line przeżywają teraz jeden z dwóch scenariuszy: pierwszy – zmniejszona sprzedaż, drugi – ponadnormatywny ruch, a nawet trudności w obsłużeniu nadmiaru klientów.

W pierwszym przypadku to jest moment na budowanie wartościowej listy kontaktów do klientów. W tym momencie klienci przyczaili się i czekają na rozwój sytuacji lub najzwyczajniej w świecie nie wychodzą z domu, nie kupują, choć są zainteresowani produktem. Gdy sytuacja się uspokoi, wrócą do zakupów.

Czytaj o zastosowaniach YouLead w kryzysie w portalu Marketing przy Kawie

Autor wpisu

Krzysztof Piądłowski

W systemie YouLead najbardziej ceni, że działa on w całym lejku marketingowym: od budowania wysokiej jakości wiedzy o użytkowniku, nawiązanie z nim kontaktu, przez komunikację z klientem na kolejnych etapach customer journey, aż po konwersję.