Sprzedawaj samochody i buduj lojalność klientów za pomocą automatycznej komunikacji
Załóżmy, że trwa kampania promująca nowy model. Sprzedawcy umawiają się na jazdy Więcej
Fora dla marketerów kipią od komentarzy i wymiany informacji – spadki na giełdzie i spadki w SEO – pisze Adam. Dla szkoleń offline i restauracji – reklamy wstrzymane – dodaje Tomasz. Wszyscy zauważają spadki oglądalności. Gdy w środę 11 marca ogłoszono, że zajęcia w szkole zostaną odwołane od następnego tygodnia, w marketach i dyskontach rozpoczęło się masowe wykupywanie żywności o przedłużonej przydatności do spożycia. Klienci odeszli od komputerów, a właściciele eCommerce poczuli chłód na plecach.
W ramach badania przeanalizowano dane wybranych klientów YouLead Sales & Marketing Automation branży z eCommerce w dniach 9-16 marca 2020 r. Celem było sprawdzenie jaki wpływ miała pandemia koronawirusa na ich działalność.
Załóżmy, że trwa kampania promująca nowy model. Sprzedawcy umawiają się na jazdy Więcej
Najczęściej są dwa momenty, w których klient decyduje się na kupno akcesoriów. Więcej