Jak sklepy on-line radzą sobie z kryzysem koronawirusa?

< 1 min czytania

Fora dla marketerów kipią od komentarzy i wymiany informacji – spadki na giełdzie i spadki w SEO – pisze Adam. Dla szkoleń offline i restauracji – reklamy wstrzymane – dodaje Tomasz. Wszyscy zauważają spadki oglądalności. Gdy w środę 11 marca ogłoszono, że zajęcia w szkole zostaną odwołane od następnego tygodnia, w marketach i dyskontach rozpoczęło się masowe wykupywanie żywności o przedłużonej przydatności do spożycia. Klienci odeszli od komputerów, a właściciele eCommerce poczuli chłód na plecach.
W ramach badania przeanalizowano dane wybranych klientów YouLead Sales & Marketing Automation branży z eCommerce w dniach 9-16 marca 2020 r. Celem było sprawdzenie jaki wpływ miała pandemia koronawirusa na ich działalność.

Przeczytaj w portalu Mediarun.com na temat zachowań klientów w początkowej fazie pandemii koronawirusa.

Autor wpisu

Krzysztof Piądłowski

W systemie YouLead najbardziej ceni, że działa on w całym lejku marketingowym: od budowania wysokiej jakości wiedzy o użytkowniku, nawiązanie z nim kontaktu, przez komunikację z klientem na kolejnych etapach customer journey, aż po konwersję.