Sprzedawaj samochody i buduj lojalność klientów za pomocą automatycznej komunikacji
Załóżmy, że trwa kampania promująca nowy model. Sprzedawcy umawiają się na jazdy Więcej
Dzięki uprzejmości Harbingers mieliśmy okazję wypowiedzieć się na ich blogu na temat efektywnej konsumpcji pozyskiwanego ruchu.
Każdy marketer internetowy marzy o tanim, najlepiej darmowym ruchu, który konwertuje w znacznym stopniu na zakupy lub przynajmniej pozyskiwanie kontaktów na listę marketingową. Problem jednak jest złożony, ponieważ w skrócie: na ruch z SEO trzeba poczekać, a płatny ruch z kolei kosztuje. Jednocześnie, podobnie jak ze zdrowym jedzeniem, powinniśmy dostarczać swojemu biznesowi zrównoważone żywienie, o odpowiedniej ilości kalorii i witamin. Jak zatem efektywnie pozyskiwać i konsumować ruch z marketing automation?
Zapraszamy do zapoznania się z tekstem na blogu Harbingers
Załóżmy, że trwa kampania promująca nowy model. Sprzedawcy umawiają się na jazdy Więcej