Jak efektywnie konsumować pozyskany ruch w eCommerce dzięki marketing automation?

< 1 min czytania

Dzięki uprzejmości Harbingers mieliśmy okazję wypowiedzieć się na ich blogu na temat efektywnej konsumpcji pozyskiwanego ruchu.

Każdy marketer internetowy marzy o tanim, najlepiej darmowym ruchu, który konwertuje w znacznym stopniu na zakupy lub przynajmniej pozyskiwanie kontaktów na listę marketingową. Problem jednak jest złożony, ponieważ w skrócie: na ruch z SEO trzeba poczekać, a płatny ruch z kolei kosztuje. Jednocześnie, podobnie jak ze zdrowym jedzeniem, powinniśmy dostarczać swojemu biznesowi zrównoważone żywienie, o odpowiedniej ilości kalorii i witamin. Jak zatem efektywnie pozyskiwać i konsumować ruch z marketing automation?

Zapraszamy do zapoznania się z tekstem na blogu Harbingers

Autor wpisu

Krzysztof Piądłowski

W systemie YouLead najbardziej ceni, że działa on w całym lejku marketingowym: od budowania wysokiej jakości wiedzy o użytkowniku, nawiązanie z nim kontaktu, przez komunikację z klientem na kolejnych etapach customer journey, aż po konwersję.