Jak efektywnie konsumować pozyskany ruch w eCommerce dzięki marketing automation?

13 maja 2020 | < 1 min czytania

Photo by Bruno Nascimento on Unsplash

Dzięki uprzejmości Harbingers mieliśmy okazję wypowiedzieć się na ich blogu na temat efektywnej konsumpcji pozyskiwanego ruchu.

Każdy marketer internetowy marzy o tanim, najlepiej darmowym ruchu, który konwertuje w znacznym stopniu na zakupy lub przynajmniej pozyskiwanie kontaktów na listę marketingową. Problem jednak jest złożony, ponieważ w skrócie: na ruch z SEO trzeba poczekać, a płatny ruch z kolei kosztuje. Jednocześnie, podobnie jak ze zdrowym jedzeniem, powinniśmy dostarczać swojemu biznesowi zrównoważone żywienie, o odpowiedniej ilości kalorii i witamin. Jak zatem efektywnie pozyskiwać i konsumować ruch z marketing automation?

Zapraszamy do zapoznania się z tekstem na blogu Harbingers

Autor wpisu

Krzysztof Piądłowski

Krzysztof Piądłowski

Od 2007 roku prowadzi projekty marketingowe z wykorzystaniem internetu i PR. Na marketing w internecie patrzy całościowo: od pozyskania wysokiej jakości ruchu, przez lead nurturing, po konwersję. Fascynat analityki i upraszczania pracy za pomocą automatyzacji procesów. Autor książki pt. „Portale internetowe”.