Czy marketing automation może wydobyć ukryty potencjał z Twojej strony WWW?

< 1 min czytania

Poszukujesz ukrytego potencjału Twojej strony www czy sklepu on-line? Sprawdź jak marketing automation może pomóc Ci go wydobyć. Zapraszamy!

Marcin Podleśny – Być może pracujesz lub reprezentujesz firmę, całkiem dobrze prosperującą, e-commerce lub firmę, która pozyskuje leady. I zastanawiasz się czy automatyzacja marketingu jest dla Ciebie, czy może pomóc wydobyć ukryty potencjał Twojej strony internetowej. Chciałem Cię zapewnić, że zdecydowanie tak. Niezależnie od tego, że myślisz, że wszystko działa dobrze i być może tak jest. Uwierz mi, że dobrze wprowadzone, dobrze zaimplementowane scenariusze marketing automation mogą zwiększyć Twoją sprzedaż o 20-30% lub nawet zbudować liczbę leadów, które pozyskujesz dzięki swojej witrynie internetowej. Takie mamy doświadczenie w YouLead.

Grzegorz Waś – Można sobie wyobrazić, że Internet, to jest taka wielka galeria handlowa, a Twój biznes, twój sklep, to jest taki jeden sklep w tej galerii handlowej. I można sobie wyobrazić, że strona internetowa, to jest właśnie taki sklep w tej galerii handlowej, przez którą tą stronę internetową próbujesz sprzedawać, lub komunikować się z klientami. I można sobie wyobrazić, że witryna sklepowa, to jest taka strona główna, czyli taka Twoja wizytówka, dzięki której zachęcasz klientów do tego, żeby weszli do środka. I marketing automation, to jest taki proces, który każdemu z klientów, którzy przechodzą obok tego sklepu jest w stanie zaprezentować taki wybór towarów z wnętrza tego sklepu, który z największym prawdopodobieństwem przekona go do tego, żeby wejść do sklepu i zrobić zakup.
Można sobie też wyobrazić, że marketing automation, to są takie plakaty, komunikaty, które są zawieszane wprost na tej witrynie, które mają rzeczywiście zachęcić klienta do tego, żeby skorzystał z usług i wszedł do środka. Więc pytanie, czy warto? Na pewno!

Autor wpisu

Marcin Podleśny i Grzegorz Waś

Twórcy systemu YouLead Sales & Marketing Automation. Od 15 lat prowadzą projekty dla firm w internecie. Wdrożyli marketing automation na setkach stron i sklepów e-commerce.