Wzrost sprzedaży o 7,5% w aptece internetowej

< 1 min czytania

Koszt abonamentu za system zwraca się wielokrotnie. Wdrożenie YouLead po prostu się opłaca. System YouLead dostarcza aż 7,5% sumy wszystkich transakcji w sklepie Wapteka.

Justyna Banaś-Wróbel, kierownik projektu

Wyzwanie

  • Duża liczba porzuconych koszyków,
  • Potrzeba szybszego budowania bazy Newsletterowej,
  • Potrzeba automatycznego komunikowania się przez e-mail, w reakcji na zachowania użytkownika w sklepie,
  • Chęć skutecznego rekomendowania produktów,
  • Chęć budowania lojalności klienta.

Zastosowane Funkcje YouLead

  • Monitoring anonimowych użytkowników,
  • Tagowanie (profilowanie produktowe aktywności userów na stronie),
  • Contact generation przy użyciu dynamicznie personalizowanych POP-UP,
  • Dwustopniowe ratowanie koszyka przez e-mail,
  • Contact generation osadzony w formularzach zakupu, e-mail po zakupie z zachętą do zapisu do Newslettera,
  • Ramka rekomendacyjna na artykułach blogowych.

Efekty

  • Wzrost sprzedaży o 7,5%,
  • Open Rate kampanii mailingowych od 39 do 40%,
  • Click Thru Rate kampanii mailingowych: 13-15%.

O kliencie:

Wapteka.pl to apteka internetowa, która zapewnia szeroki wybór leków OTC, suplementów, kosmetyków, artykułów medycznych oraz produktów dla mamy i dziecka

Autor wpisu

Krzysztof Piądłowski

W systemie YouLead najbardziej ceni, że działa on w całym lejku marketingowym: od budowania wysokiej jakości wiedzy o użytkowniku, nawiązanie z nim kontaktu, przez komunikację z klientem na kolejnych etapach customer journey, aż po konwersję.