
Prezentujemy przegląd nowych funkcji i ulepszeń, które pomogą Ci jeszcze skuteczniej pracować z systemem YouLead na co dzień.
Rozszerzone statystyki pop-upów
Dzięki rozbudowanej stronie ze statystykami zyskasz lepszy wgląd w efekty kampanii. W podejmowaniu decyzji marketingowych pomoże Ci sprawdzenie wyników z dowolnie wybranego okresu. W ten sposób możesz zidentyfikować trendy i wzorce w zachowaniach Twoich odbiorców.
Skuteczność pop-upów pomogą Ci ocenić wskaźniki takie jak:
- CTR,
- liczba konwersji,
- liczba wyświetleń,
- wartość zakupów,
- liczba zakupów.

Więcej szczegółów dotyczących powiadomień e-mail
- Karta kontaktu
Nasi klienci potrzebowali informacji o adresie e-mail handlowca, który otrzymał powiadomienie o kontakcie. Odpowiedzieliśmy na tę potrzebę. Dlatego teraz na karcie kontaktu w zakładce „Wysyłki” znajduje się nowa kolumna „Adres e-mail wysyłki”. Pojawi się w niej e-mail osoby, która otrzymała powiadomienie dotyczące kontaktu.

- Lista odbiorców mailingu automatycznego
Na liście odbiorców jest teraz nowa kolumna „E-mail kontaktu”. Dla większej przejrzystości kolumna „E-mail” zmieniła nazwę na „E-mail wysyłki”.

Jeśli dany mailing nie pełni funkcji powiadomienia, adresy w obu kolumnach będą takie same. Będzie to miało miejsce, kiedy kontakt swoją aktywnością uruchomił wysyłkę mailingu (np. porzucił koszyk w e-sklepie), a następnie otrzymał wiadomość (np. e-mail ratujący koszyk).
Adresy e-mail będą się różnić, gdy kontakt wykona aktywność przewidzianą w scenariuszu (np. wejście na podstronę z produktem), a powiadomienie o tej aktywności otrzyma pracownik Twojej firmy.
Wówczas w kolumnie „E-mail wysyłki” pojawi się adres osoby odpowiedzialnej za sprzedaż, a w kolumnie „E-mail kontaktu” będzie widniał adres właściwego kontaktu.
Ułatwienie pracy na szablonach scenariuszy
W systemie YouLead masz do dyspozycji stworzone przez naszych specjalistów gotowe szablony scenariuszy.
Jeśli zechcesz skorzystać z szablonu, od teraz możesz zdecydować czy:
- Wstawić nowy szablon w miejsce szkicu, który tworzysz, by od razu na nim pracować.
- Otworzyć szablon w oddzielnej karcie przeglądarki – jeśli jednocześnie pracujesz na więcej niż jednym scenariuszu, to szybkie otwarcie szablonu w nowej karcie przyspieszy Twoją pracę. Szablon może posłużyć Ci również jako inspiracja podczas pracy nad własnym projektem.
Wśród szablonów scenariuszy są m.in.: scenariusze generowania leadów (np. e-mail z podziękowaniem za wypełnienie formularza) oraz ratowania koszyków w e-commerce (np. ratowanie koszyka e-mailem).

Możliwość konfiguracji statystyk produktowych w ramkach rekomendacyjnych
W YouLead 2.9.3 możesz sterować aktualizacją statystyk zakupowych. Zrobisz to poprzez ustawienie częstotliwości aktualizacji danych, z których korzystają silniki rekomendacji.

Dodatkowa pomoc w wyszukiwaniu kampanii
Bez względu na rozmiar Twojej bazy mailingów, teraz szybciej znajdziesz interesujące Cię wysyłki. W nowej wersji YouLead kampanie wyszukasz po dodatkowych parametrach takich jak temat i kategoria oraz niezmiennie – po nazwie mailingu.
Z analogicznego rozwiązania możesz również korzystać w wyszukiwarce Web Push i SMS-ów.

Co jeszcze w YouLead 2.9.3?
Pełną listę zmian i poprawek w nowej wersji znajdziesz tutaj: http://manual.youlead.io/changelog/.