
Prezentujemy pełny przegląd nowych funkcji i modułów, które usprawnią Twoją pracę z systemem.
Więcej danych w statystykach kampanii
Uzupełniliśmy wizualizacje danych na wykresie statystyk mailingów automatycznych i dodaliśmy wykresy do statystyk SMS-ów oraz powiadomień web push.

Co dokładnie się zmieniło?
- Mailingi – obok liczby otwartych wiadomości i klikniętych linków, na wykresie pojawiła liczba e-maili wysłanych.
- SMS-y – wykresy z liczbą wysłanych i dostarczonych SMS-ów.
- Web Push – wykresy z liczbą wysłanych, wyświetlonych i klikniętych powiadomień.
Widok przychodów z poszczególnych kampanii mailowych i web push
Do tej pory dane o transakcjach wygenerowanych przez kampanie mailowe i web push znajdowały się w raportach. Teraz zobaczysz je od razu z poziomu wysłanych kampanii, w kolumnie „Wartość zakupów”.

Usprawnienia User Experience (UX) i User Interface (UI)
- Ułatwienia w tworzeniu treści mailingu grupowego
- Na etapie tworzenia mailingu (krok 3. „Treść”) nie musisz w pierwszej kolejności uzupełniać pól takich jak nazwa nadawcy, e-mail czy temat. Możesz przejść do kreatora mailingu, a powyższe dane wpisać przed przejściem do kolejnego kroku.
- Masz już do dyspozycji ponad 40 czcionek. Ich ostateczny wygląd zależy od programu do obsługi wiadomości e-mail (Gmail, Outlook itp.).
- Zabezpieczenie podczas usuwania scenariusza
Przed usunięciem zobaczysz komunikat z nazwą scenariusza i pytaniem o potwierdzenie tej czynności. W ten sposób zabezpieczyliśmy scenariusze przed przypadkowym skasowaniem.
Archiwizacja kampanii mailowych i scenariuszy
Jeśli chcesz zadbać o przejrzystość narzędzi w swoim systemie, nie musisz już usuwać wysłanych mailingów grupowych i wyłączonych scenariuszy. Zamiast tego wystarczy przenieść je do archiwum. To sprawi, że zarządzanie wysyłkami i automatyzacjami będzie znacznie wygodniejsze.

W każdej chwili będziesz mieć możliwość przywrócenia zarchiwizowanego mailingu na listę „Wysłanych”, a scenariusza do „Utworzonych”.
Pamiętaj, że:
- przeniesienie scenariusza do archiwum spowoduje jego zatrzymanie,
- przywrócenie z archiwum nie uruchomi go automatycznie.
Autouzupełnianie w kreatorze mailingu
Podstawowe ustawienia Twoich mailingów (np. nadawca czy kategoria) często się powtarzają?
Teraz kiedy zaczniesz wypełniać pola takie jak nazwa czy e-mail nadawcy, zobaczysz listę z podpowiedziami ich zawartości.

Unikalne ID formularza w kopiowanym pop-upie
Jeden identyfikator powinien opisywać tylko i wyłączenie jeden formularz, żeby uniknąć błędów przy zbieraniu statystyk czy powiązań w innych miejscach systemu.
Obecnie podczas tworzenia kopii pop-upu, system dba o ten fakt i automatycznie zabezpiecza unikalność ID osadzonego formularza. Dzięki temu działanie scenariuszy i zbieranie statystyk przebiegnie bez zakłóceń.
Wsparcie podczas konfiguracji web push
Do uruchomienia web push potrzebujesz na swojej stronie dwóch plików: sw.js i manifest.json.
Od teraz YouLead:
- Wygeneruje poprawny plik sw.js – gotowy do wgrania na Twój serwer. Dodatkowo otrzymasz plik manifest.json.
- Automatycznie wykryje potencjalny problem z plikiem sw.js i powiadomi Cię o tym.

Usprawnienia w kreatorze ramek rekomendacyjnych
W kreatorze ramek są dwie nowości. Pierwsza dotyczy logiki doboru produktów, druga wyglądu ramki.
- Łatwiejsze dopasowanie algorytmów w ramkach rekomendacyjnych
Typ produktu wpływa na zestaw produktów, które zwraca algorytm.
Algorytmy, które działają poprawnie bez podawania typu produktu bazowego to:
- Bestsellery z ostatnich 7 dni
- Bestsellery z ostatnich 30 dni
- Ostatnio oglądane przez kontakt
Nie musisz pamiętać, który z tych algorytmów działa z typem produktu. Kiedy wybierzesz jeden z nich, to lista wyboru w polu „Typ produktu” przestanie być aktywna.

Lista algorytmów dobierających produkty rekomendowane będzie sukcesywnie powiększana.
- Podgląd ramki rekomendacyjnej
Na ostatnim etapie tworzenia ramki rekomendacyjnej pojawiła się funkcja podglądu, dzięki niej zobaczysz, jak ramka będzie wyglądać na Twojej stronie po implementacji.
Co jeszcze w YouLead 2.9.2?
Szczegółową listę nowości, usprawnień i poprawek, tj. tak zwany changelog, znajdziesz tutaj: http://manual.youlead.io/changelog/.