Funkcje i efekty działania

FUNKCJE MARKETING AUTOMATION

Na czym może polegać automatyczny marketing na Twoich stronach www? Nawiązujesz dialog z Klientem już od pierwszej wizyty. Prezentujesz tylko to, co go interesuje - czyli automatycznie dopasowane produkty i treści. To oszczędność czasu Twojego i Klienta. Możecie skupić się na tym, co istotne.

Automatyczne gromadzenie informacji o aktywności użytkowników na wszystkich Twoich stronach www
Funkcja
Efekt
Ciągły monitoring aktywności użytkowników na stronie (również anonimowych) w czasie rzeczywistym
  • co oglądają
  • jak długo oglądają
  • ile razy oglądają
  • jak często wracają
  • co wybierają
  • skąd weszli na stronę (z jakiej kampanii albo baneru)
Zyskujesz wiedzę o preferencjach związanych z Twoją ofertą Identyfikujesz produkty i miejsca na stronie najbardziej odpowiednie do wyświetlania spersonalizowanej komunikacji
Pełna rejestracja wizyt anonimowych i zidentyfikowanych użytkowników
BUDUJESZ WIEDZĘ O KLIENCIE, JESZCZE ZANIM PODA DO SIEBIE KONTAKT
Budowanie profilu klienta od pierwszej wizyty Tworzenie profili behawioralnych i historii anonimowych odwiedzin, a po podaniu danych w formularzu przypisanie całej historii właściwemu klientowi
Monitorujesz zmiany w zachowaniach klientów
Automatyczne przypisywanie etykiet – tagowanie
Funkcja
Efekt
Przypisywanie etykiet użytkownikom odpowiednio do ich aktywności na stronie.
TWORZYSZ PRECYZYJNĄ SEGMENTACJĘ KLIENTÓW – PODSTAWĘ SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI "ONE TO ONE"
SZCZEGÓŁOWO SEGMENTUJESZ UŻYTKOWNIKÓW ANONIMOWYCH I ZIDENTYFIKOWANYCH
UMOŻLIWIASZ DOPASOWANIE KOMUNIKACJI DO ZAINTERESOWAŃ KLIENTÓW
Automatyczna, spersonalizowana komunikacja z użytkownikami anonimowymi na stronie – generowanie leadów (lead generation)
Funkcja
Efekt
Dynamiczna personalizacja komunikatów
(pop-upy, formularze kontaktowe, inne moduły i komunikaty promocyjne i sprzedażowe)
  • w dowolnym miejscu serwisu
  • w wybranym czasie
  • po wybranej aktywności użytkownika
  • do wybranych grup lub osób
GENERUJESZ WIĘCEJ SZANS SPRZEDAŻOWYCH (LEADÓW)
SKRACASZ DROGĘ KLIENTA DO PRODUKTU
Przykładowe użycie
  • produkty rekomendowane w oparciu o wcześniejsze aktywności użytkownika
  • sugestie produktów podobnych w oparciu o zachowania podobnych klientów
  • ratowanie koszyka - popupy zachęcające do finalizacji zakupu (przy próbie opuszczenia strony i przy kolejnych wizytach)
  • upselling – propozycja dodania do koszyka rekomendowanych produktów podczas finalizacji zakupu
STYMULUJESZ SZYBSZE DEZYCJE ZAKUPOWE
ZWIĘKSZASZ WARTOŚĆ SPRZEDAŻY

FUNKCJE SALES AUTOMATION

YouLead pomaga zidentyfikować klientów o największym potencjale zakupowym i rozpoczyna z nimi aktywną komunikację sprzedażową. Co to znaczy? Dopasowuje wysyłane treści sprzedażowe do tego, czym interesują się użytkownicy(email marketing automation). Wyświetla wybrane elementy oferty określonej grupie lub pojedynczym osobom. Nie tracisz kontaktu, a angażujesz niezdecydowanych (lead nurturing) i zwiększasz sprzedaż.

Organizacja i automatyzacja sprzedaży
Funkcja
Efekt
Automatyczna obsługa leadów sprzedażowych - inteligentne przydzielanie leadów sprzedawcom
SKRACASZ DROGĘ KLIENTA DO PRODUKTU
Śledzenie kiedy i jakimi produktami interesują się klienci i informowanie o tym sprzedawców
Automatyczne powiadomienia dla sprzedawców
  • integracja z Outlook - możliwość śledzenia otwarć i kliknięć w maile wysłane z Outlooka oraz zapisania korespondencji w YouLead.
  • automatyczne sugerowanie kontaktów, z którymi warto się komunikować, by domknąć sprzedaż
  • scenariusze pracy handlowców (ważne daty, nowa oferta, follow-up itp.)
  • cykle życia klientów
ZWIĘKSZASZ EFEKTYWNOŚĆ PRACY SPRZEDAWCÓW
ZNACZNIE SKRACASZ CZAS OBSŁUGI
DAJESZ HANDLOWCOM UNIKALNĄ MOŻLIWOŚĆ WYKORZYSTANIA NAJLEPSZEGO MOMENTU SPRZEDAŻOWEGO
Funkcje CRM
- kartoteka klienta,
- komentarze,
- planowanie aktywności,
- przypomnienia o zaplanowanych działaniach.
ZMNIEJSZASZ KOSZTY OBSŁUGI KLIENTA, UNIKAJĄC INWESTOWANIA W ODRĘBNY SYSTEM CRM
Możliwość integracji YouLead
z Twoim systemem CRM
OSZCZĘDZASZ CZAS DZIĘKI INTEGRACJI DANYCH W JEDNYM SYSTEMIE
Automatyczna segmentacja użytkowników – scoring
Funkcja
Efekt
Segmentacja użytkowników na podstawie podejmowanych aktywności, które Ty uznasz za wyróżniające
TY I TWOI SPRZEDAWCY LEPIEJ ROZUMIECIE POTRZEBY KLIENTÓW
Automatyczne skalowanie, czyli ocena potencjału zakupowego i poziomu zaangażowania użytkownika w zakup
Automatyczne lejki sprzedażowe
IDENTYFIKUJESZ WARTOŚCIOWYCH KLIENTÓW
PODEJMUJESZ SKUTECZNIEJSZE DZIAŁANIA SPRZEDAŻOWE
SZYBCIEJ I LEPIEJ OBSŁUGUJESZ KLIENTÓW
Automatyczna, spersonalizowana komunikacja z użytkownikami zidentyfikowanymi – tzw. karmienie leadów (lead nurturing)
Funkcja
Efekt
Rozbudowany e-mail marketing
  • Cykl wiadomości powitalnych po wypełnieniu formularza i zapisaniu do bazy klientów
  • Podsumowanie i polecane produkty po wizycie na stronie
  • Cykliczny e-mailing edukacyjny
  • Sugestie produktów komplementarnych lub podobnych
  • Informacje o porzuconym koszyku
  • Oferty specjalne – po przekroczeniu progu scoringu, na rocznicę (np. urodziny, staż klienta)
  • Personalizowane tytuły e-maili
Wysyłka newsletterów w podziale na segmenty klientów
ANGAŻUJESZ KLIENTÓW W KONTAKT Z MARKĄ
STYMULUJESZ POTRZEBY ZAKUPOWE
WYKORZYSTUJESZ SZANSE SPRZEDAŻOWE
ZWIĘKSZASZ WARTOŚĆ SPRZEDAŻY
Monitoring otwarcia i klikania linków w e-mailach
ZDOBYWASZ WIEDZĘ O DOPASOWANIU OFERTY DO ZAINTERESOWAŃ UŻYTKOWNIKÓW
Scenariusze retencyjne, czyli plan komunikacji skoncentrowanej na utrzymaniu użytkownika w gronie klientów
BUDUJESZ LOJALNOŚĆ KLIENTÓW
ZWIĘKSZASZ PRAWDOPODOBIEŃSTWO PONOWIENIA ZAKUPÓW
Pomiar efektywności sprzedaży
Funkcja
Efekt
Raporty sprzedażowe
  • Moduły analityczne
  • Raporty dedykowane
ŁATWIEJ I PRECYZYJNIEJ PROGNOZUJESZ SPRZEDAŻ
Monitorowanie wyników działu sprzedaży i obsługi na podstawie obserwacji aktywności handlowców wobec każdego klienta
IDENTYFIKUJESZ TENDENCJE, PROBLEMY I MOŻLIWOŚCI SPRZEDAŻOWE